Oldalak

2019. szeptember 2., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Pelyhes fedőlakk


Sziasztok!


Máris Akane kihívásában a következő fordulóhoz értünk, mely a pelyhes fedőlakk. Most nem voltam gondban, mert van egy abszolút kedvencem, ami a Picture Polish Holiday fedőlakkja. Egyébként túl sok ilyen fedőlakkom nincs, mert ritkán használok mostanában krém lakkokat, melyekre ezeket érdemes használni. De ez utóbbit azért nagyon szeretem!

Alapnak az Essence Shine Last & Go 45 Creatin Memories lakkját használtam, és a középső-, és gyűrűsujjakra jött a minta, melyet a MdU 16 Lilac lakkal nyomdáztam, és a mintát a Nicole Diary-L03 lemezről választottam hozzá.










Ti szeretitek az effect fedőlakkokat?

Nézzetek be a többiekhez is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...