Oldalak

2019. november 15., péntek

Mustár


Sziasztok!


Ma egy mustár színű lakkot választottam, mert szeretem ezt a színt, ilyenkor ruházatban is szívesen viselem. Így aztán a Painted Polish Mellow Mustard lakk jutott eszembe, hogy ezer éve nem használtam már. A gyűrűsre ezúttal is más került, mégpedig a Cupcake Polish Coffin Break színe. Egy dupla nyomdát álmodtam meg rá, ami sajnos nem lett a legjobb, bár ez a képeken jobban látható, én ennek ellenére majdnem egy hétig viseltem ezt a manikűrt. A világosabb krémszín a Moyra SP. 17 nyomdalakkal lett nyomdázva, a barna a középső ujjra a Moyra SP. 13 nyomdalakkal, a gyűrűsön az arany az Essence Metal Glam 04 Gold Gigger színnel készült. A mintát pedig a Born Pretty-Spring Garden-L008 palettáról választottam.





Hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...