Oldalak

2019. november 20., szerda

Teszt - Nicole Diary ND 11 nyomdalakk


Sziasztok!


Ma egy nagyon kellemes lila nyomdalakkot teszteltem. Ez a Nicole Diary ND 11 nyomdalakk. Én elégedett vagyok vele, szerintem jól fed. A képeken láthatjátok világos és sötét alapon is. Én elégedett vagyok vele, pozitív a tapasztalatom vele!

A manikűr alapját a Picture Polish Royal lakk adja, egészen hasonló árnyalat szerintem, mint a nyomdalakk. A középső ujjra a Picture Polish Muse került, míg a gyűrűsre a Picture Polish Haven. És ezekre került a minta, melyet a Nicole Diary-L04 nyomdalemezről választottam. 
















Ha megtetszett a nyomdalakk az alábbi linken rendelheted meg:


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!





Hogy tetszik?

Minden jót!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...