Oldalak

2015. június 22., hétfő

A piros fűző

Sziasztok!

Valamikor régen láttam egy fűzős manikűrt az Instagramon. Sajnos, az inspiráló lány nevére már nem emlékszem, igen régen volt, de akkor elhatároztam, hogy elkészítem ezt a manikűrt, aminek úgy látszik, most jött el az ideje. (-: Természetesen az sokkal szebb és jobb volt, hát tőlem ennyire futotta. :D Elégedett is vagyok és nem is, bár elégedett nagyon ritkán vagyok. De mivel szabadkézi alkotásban nem vagyok túl ügyes, ahhoz képest........




A középső részt kitakartam celluxszal, szándékosan nem egyenes, igyekeztem volna ívesre, ami annyira nem jött össze, nem igazán kedvelem a celluxot ilyen téren, de most ez tűnt kézenekvőnek. A fűzőket egy régi szemhéjtus ecsetjével festegettem fel, sajnos én is olyan gondban vagyok, hogy kellene egy vékony körmös ecset......

Felhasznált lakkok:

  • Rimmel Nail Nurse körömápoló alaplakknak
  • OPI "Whats Your Point-Settla?"
  • Essence Stampy Polish fekete
  • OPI RapiDy fedőlakk
És akkor jöjjenek a képek. (-:

Sikerült elkapnom a napsütést is még:




Közelebbről:



Pózolj Skodában :D :




Nos, a blogon ez az első körmös bejegyzés.....

Minden jót Nektek!

Ági

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...