Oldalak

2015. június 25., csütörtök

A "Cherry" fonák

Sziasztok!

Igaz, hogy ezt régebben készítettem, de úgy érzem, talán érdemes megosztani. (-: Nem sok ilyen bejegyzés lesz, talán még vagy 2-3, de mivel megvannak még a képek, talán érdekes lehet.

Ehhez hasonló manikűrt is a neten láttam valamikor, és sajnos ezt sem tudom, kinél..... Bár a legnépszerűbb színösszeállítás a fekete-piros, hát én most nyáriasabbra vettem a figurát, szeretek rendhagyó is lenni.



Azt hittem, egyszerűbb lesz elkészíteni. Valamikor igen régen, gimnazista koromban próbálkoztam azzal, hogy a körmöm másik oldalán festem ki fehér lakkal, afféle francia manikűrt képezve, hát nem igazán jött be a dolog. :D Nem vagyok a képek módostásának híve, értsd ezen a Pohotoshop és társai programokat, így aztán ezeken a képeken is látszani fog, hogy nem sikerült tökéletesen. Igen nehéz a belső oldalt befesteni anélkül, hogy ne kennénk össze a bőrünket még valamilyen kisebb ecsettel is. Nekem a lakkozásnál több időt vett igénybe a takaríás. :D És sajnos belül, az ujjaim hegyénél van egy kis bőr növekedés, tehát ez látszik a képeken.....  A fenti képről lemaradt sajnos az alaplakk, bár szinte mindig a Rimmel Nail Nurse az, amit használok. Ezt a körmök "fonákán" is használtam. (-: És a fehér nyodalakk..
A mintát pedig a Moyou Explorer 22-es lemezéről kölcsönöztem.

És akkor nézzük a felhasznált lakkokat:
  • Rimmel Nail Nurse
  • Sally Hansen Complete Salon Manicure 414 Cherry, Cherry, Bang, Bang
  • S-He Stylezone 322
  • Essence 61Fame Fatal (régi csomagolás még, nyomdázáshoz)
  • Essence Stamp Me! fehér, nyomdázáshoz (ebbe próbáltam bekeverni egy keveset a S-He lakkból..)
  • Sally Hansen Big Shiny top coat
  • Moyou Explorer paletta

Jobb kezemen tökéletlenek voltak a körmök, de azért készítettem egy kétkezes képet is, mert nem egyforma volt mindkét kezemen a lakkozás.

Talán kezdem is ezzel a képpel:


És jöjjön a többi:














Remélem, tetszett Nektek ez a manikűr!

Minden jót!

Üdv;

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...