Oldalak

2015. szeptember 2., szerda

Körmös tecnikák kihívás - 1. cellux

Sziasztok!

Nem igazán szoktam alkalmazni ezeket a technikákat, ezért is döntöttem úgy, megpróbálkozom ezzel a kihívással. (-: Így aztán nem is tudok ígérni semmit.. :D

Sajnos, ezzel a technikával is kicsit befürödtem, hát túl türelmetlen vagyok sajnos. \-: Ugyanis a cellux szépen felszedte az alatta lévő lakkréteget, mert nem vártam elég sokat.. Így hát az eredeti terv nem jött össze, lemostam. Aztán a második próbálkozásnál is ilyesmi lett, meg még a lakk is aláfolyt a celluxnak, pluszban a víz is folyt már rólam, hát nem kedvncem ez az időjárás, így feladtam, és a lehető legegyszerűbbet alkottam. Nézzétek ezt el nekem. [(ˇ.ˇ)]

Negative space mellett döntöttem, megfeleztem a két középső ujjam körmét. A középsőre kicsit sötétebb lakkot használtam, a gyűrűsre még sötétebbet, de ez így nagyon csupasz lett, így aztán nyomdáztam rá, amivel azért lőttem mellé, mert túlzottan takar.. No és, ráadásul a nyomdát is elkente a fedőlakk, hát nagyon nem az én napom volt. :D

Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse körömápoló
  • OPI Suzi Has A Swede Tooth
  • OPI Suzi Shops & Island Hops
  • Sally Hansen Cherry, Chery Bang, Bang 414
  • Barry M GNP 9 Pomegranate 345 (nyomdázáshoz)
  • OPI RapiDry fedőlakk
  • Pet'la Plate Calaveras
Most pedig inkább beszéljenek a képek:

Napon:







Félárnyékban:





Természetes fényben:





Vakuval:


És a fonákja: :D


Remélem nem lett túl unalmas. :D

Tekintsétek meg a többiek alkotásait is:



Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. Az utolsó kép milyen szép ♡
    Amúgy az egész manikűr nagyon tetszik , sajnos melegben én szeretek lakkozni....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Hát sajnos annyira sok szerepe nem volt a celluxnak, de nem volt energiám..... :S

      Törlés
  2. Gyönyörű a körmöd formája és úgy az egész körmöd is! *____*
    Szerintem nagyon szép mani lett! Nem számít, hogy mennyi a cellux szerepe, ha ez így gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! Azt hiszem egyelőre maradok ennél a formánál. Sajnos nem volt energiám, ha most csinálnám mást alkotnék, de most ez lett. (-:

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! :) Szuper ez a minta, és a színek is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Sajnos a főszerep nem a celluxé lett, de majd legközelebb. (-:

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tetszik! (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...