Oldalak

2015. augusztus 26., szerda

Lila rózsa

Sziasztok!

Amint kézhez kaptam a Vivitől vásárolt ILNP Walking Home lakkot, egyből késztetést éreztem a kipróbálására. :D Szerencsére még a jó, napsütéses időjárás is visszatért, így meg tudtam csodálni teljes pompájában is ezt a gyönyörű, lila lakkot. Ami ugye nyílt titok, hogy a lila az egyik kedvenc színem, és nemcsak lakkban. (-:
A lakkról még annyit,  hogy két rétegben látható a körmeimen, de főleg a napos képek láttán bánom, hogy nem vittem fel egy harmadikat is, bizonyos fényviszonyok mellett megkívánta volna..

A gyűrűsujjamra egy stamping decalst álmodtam meg, és sajnos a képeken különösen látszik mennyire bubis lett. \-: Élőben szerencsére nem feltűnő, csak ha az ember nagyon figyeli.. Pedig hányszor megfogadtam már, hogy átlátszó lakk helyett színessel kenem le, és akkor ez a vestély nem fenyeget! Csak azt a körömágynál macerásabb körbetisztogatni, de azt hiszem ez esetben jobban jártam volna.. Az eredeti terv szerint a középső ujjamat is szerettem volna díszíteni, de lemodtam róla, mert ez a lakk önmagában is elég feltűnő jelenség. (-:

Ami még érdekes lehet, hogy ismét körömformát váltottam. :D Ezzel sem vagyok egészen elégedett, de azt hiszem egyelőre maradok mellette...... Végülis ahogy elgondolkodtam több, mint húsz éve nem volt hegyes a körmöm, így itt az ideje. :'D

Felhasznált anyagok:

  • Rimmel Nail Nurse körömápoló
  • ILNP Walking Home
  • S-He Stylezone 322 Nude
  • Rimmel Long Lasting 046 Shout Out Loud
  • Essence Nail Art Stampy Polish 002 Stamp Me! Black
  • OPI RapiDry fedőlakk
  • MoYou Doodles 02 paletta
 És most jöjjön a tömérdek kép, a végén a kis segédemet is bemutatom. :D

Tehát napsütésben:









Szobában:
(próbáltam kísérletezni, hogyan tudnám visszaadni a színét, nem igazán sikerült)




Látjátok, mi kandikál a sarokban? :D




Bizony, ő az! :D


És a kép, mikor szabotálni akarta a fényképezést! Bzony, az ujjam a szájában. :DD


Remélem nem volt túl unalmas a sok kép. :D Ígérem, máskor jobban szortírozok (vagy lehet nem......... ;)  )

Szeretitek a lila lakkokat?

Minden jót!

9 megjegyzés:

  1. Ági, minden elfogultság nélkül teljesen komolyan mondom, hogy ez egy csodás manikűr lett, méltó a lakkhoz és neked milliószor jobban áll a lila! (Én többet nem próbálkozok vele, sose fogom megszeretni, maradok a csodás zöldeknél <3) A te körmeiden konkrétan itt ámuldozok rajta, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került. A körömformád így baromira tetszik és a cicás-körmös képeket pedig imádom, jöhet bármikor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! ((-: Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik! (-: Azt figyeltem, hogy szereted a zöldeket. Azt hiszem, hordhatóság szempontjából is bejön a hegyes köröm, bár bevallom, mindig nézegetem, Neked is mennyire szépek a körmeid (tudom, most le kellett vágni, de úgy néztem, gyorsan nő ;) ). A cicákat nagyon szeretem egyébként. (-: ♥

      Törlés
  2. Csodás manikűr, csodás lakk. Fantasztikus a koromformad, imádom ♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! Nagyon örülök, hogy tetszik!! ♥ Azt hiszem marad a hegyes forma. (-:

      Törlés
  3. Nagyon jól áll ez a köröm forma,és a lakk is nagyon gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! (-: Lila és holo.. Számomra nem is kell több. ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép manikűr és micsoda hosszúak körmeid...és micsoda tündéri ez a macsek :D Imádom a fekete macskákat...meg a többit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik! (-: Én is nagy macskabolond vagyok, a fotózást mindig szabotálni akarja, de nem tudok rá haragudni. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...