Oldalak

2016. június 19., vasárnap

PP Cabaret


Sziasztok!


Gondolkodtam, hogy megírjam-e ezt a bejegyzést. De aztán mégis úgy gondoltam megírom, mert végülis ez a blog azokról a manikűrökről "szól", melyeket magamnak készítek, és hát sajnos újabban azt veszem észre, hogy egyre egyszerűbbeket készítek. Viszont ezt is készítettem, szerettem is viselni, a Cabaretet is nagyon szeretem, így aztán mégis itt vagyok vele. (-: Egyébként azért ez az egyszerűség most, mert kevés idő állt a rendekezésemre, mert még munka előtt lakkoztam, és nem akartam még díszíteni sem, de aztén mégis..... Azért is választottam ezt a lakkot, mert önmagában is olyan szép. (-:

Azt hiszem, nem is szorul további magyarázatra.















 Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Picture Polish Cabaret 
  • Moyra Holographic No. 251 
  • Moyra Gel Look gel coat 
  • Essence BTGN top coat 
  • Cici & Sisi 21 paletta

Nektek tetszik ez a lakk?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Oké,én szerelembe estem ezzel a lakkal. Végem. :D A manikűr is szép lett szerintem,egyszerű,de nagyszerű. Néha ilyen is kell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Hát, néha ezeknél a lakkoknál tényleg úgy érzem, önmagukban is elég díszesek. Csak lemosni nem könnyű. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...