Oldalak

2016. június 22., szerda

TESZT: 3D Nail Art Dekoráció (dísz)


Sziasztok!


Ismét egy teszttel szeretnék jelentkezni. Kicsit lemaradtam ezekkel, pedig nagyszerű termékeket kaptam a Born Pretty Store-tól. (-: Csak sajnos kicsit el vagyok úszva, vagy mi. De most itt vagyok ennek a nagyobb méretű 3D díszenk a tesztelésével. Sajnos pontos nevet nem igazán tudok írni, de a bejegyzés végén ott lesz a link, mely a termékhez vezet. Egy kis visszazárható nylontasakban érkezett, melyen csak kódszám és kínai jelek voltak láthatók, ezt nem is fényképeztem le.

Kék színt képzeltem el hozzá, mivel ugye a tenger jut eszünkbe a kis kagylókról.. Kicsit egyszerűre vettem a figurát, azt hiszem, nem is kell túlzásba esni, hiszen elég ez dísznek. (-:

Meglepő módon egészen jól rögzül a körömre, mivel a hátoldala kicsit ívelt.


Nem használtam semmi speciális ragasztót hozzá, csak egy csepp Seche Vite fedőlakkot. Ami kicsit ki is türemkedett alóla sajnos. Elég nagy ez a dísz, de én fogom még használni, majd kiagyalok valami frappásabb mankűrt is vele. (-: Persze inkább azoknak ajánlom, akik szeretik az ilyen exrtémebb díszt is.

















Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • Kiko 267 
  • Avon Magic Effects Diamond Shatter fedőlakk 
  • Seche Vite fedőlakk 
  • Born Pretty 3D körömdísz



A díszt az alábbi linken rendelhetitek meg, ha megtetszett, most 1,72$-os akciós áron:
http://www.bornprettystore.com/10pcsset-stylish-unique-nail-decoration-studs-gold-silver-p-25410.html#Silver
További rendelésekhez pedig használjátok a MYB10 kódot a 10%-os kedvezmény igénybevételéhez!




Hogy tetszett? Szeretitek az ehhez hasonló díszeket, vagy maradjuk két dimenzióban?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Nekem egy picit nagynak tűnnek a kagylócskák,viszont iszonyatosan jó párost alkotnak ezzel a Kiko lakkal és a topperrel. *--*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Tényleg jó nagyok...... Azt hittem kisebb lesz, de egész jól fent maradtak azért. :D

      Törlés
  2. Én a szegecseket nagyon szeretem, és ezek a kis kagylók is cukinak tűnnek, de azt hiszem kicsit tényleg nagyok lennének az én körmömhöz pl. Amúgy nagyon bejönnek az ilyen tengeri-mütyürös manik, és a tied is jól néz ki! A nagyobb körömdíszeket én sajnos sokszor elhagyom, szoktam is emiatt bosszankodni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, sajnos én is elhagyom sokszor a kicsi kövecskéket is..... Hát, ezt a manit is hamar lemostam, mert hajmosás következett és a dísz a lefolyóban végezte volna. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...