Oldalak

2016. november 29., kedd

Nyár a télben.. BPY18 water decals


Sziasztok!


Ismét egy vizes matrica tesztjét hozom. Kicsit próbáltam kreatívabban felhasználni, több-kevesebb sikerrel.

Elég nyáriasra sikerült a színösszeállítás. De valamiért a cuki kis vörös cicához ezt éreztem illőnek. A hideg napokon kicsit felüdülés ez a szín, hát igen, nem vagyok évszaklakkozó, bár mióta a blogot írom általában betartom ezeket a "szabályokat" a színekre vonatkozóan. Most viszont nézzétek el ezt nekem! A páromnak kifejezetten tetszett ez a manikűr a színeivel együtt!

A matrica fog még szerepelni szerintem a blogon, hiszen többféle cicus is található rajta, én meg imádom őket!

A szokásos csomagolásban érkezett:


És kibontva:



A gyűrűs-, és középső ujjakra alaplakkozás után színátmenetet alkottam narancssárgával, citromsárgával és fehérrel, fehér alapra. Gyűrűsre került a matrica, a középsőre pedig próbáltam pontozóval kis macskanyomokat készíteni. Sajnos a jobb kezemet elfelejtetem lefényképezni, ott szabályosak lettek a körök, és az azért nem tetszett, mert a nyomok sem kör alakúak, itt meg kicsit nagyon átestem a ló túlsó oldalára.....

A többi ujjam is elég hibrid lett. Elsőnek a Cupcake Polish Cocoon színét szemeltem ki áldozatul, aztán esett a pillantásom a IEUV No Comment lakkjára, de akkor már fent volt egy réteg Cocoon. Így erre ment a No Comment, ezért kicsit holósabbnak tűnik.















És egy kép a főszereplőről:

♥ ♥ ♥


Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • OPI Alpine Snow
  • Cupcake Polish Cocoon
  • Il Était Un Vernis No Comment
  • Golden Rose Wow! 36
  • S-he Stylezone 300
  • Lovely Nr. 25
  • Cien top coat
  • Essence BTGN top coat
  • Fekete akrilfesték
  • Born Pretty BPY18 water decals 

 


Ha mgtetszett a matrica, az alábbi linken rendelhetitek meg 0,99$-ért:
http://www.bornprettystore.com/patternssheet-born-pretty-cute-nail-water-decals-transfer-sticker-bpy18-p-33955.html

Ha pedig a MYB10 kódot használjátok, 10%-os kedvezényben részesültök a nem akciós termékekből!


Ti használtok ősszel-télen ilyen színeket?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Annyira édes! :) A cicu. A manikűr gyönyörű, imádom ezt a színt, és a matrcás díszítés is szépen illik hozzá! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper manikűr lett, a cica meg nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Illetve: köszönjük. ((-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...