Oldalak

2016. november 21., hétfő

Szólánc 4. forduló: Ajándék


Sziasztok!


Ismét jelentkezünk a Szólánc elnevezésű kihívássorozat következő fordulójával. A Szóláncot Helie,  Színes lakkok blog írója találta ki és indította hódító útjára. Ezúton Bandita, a Kezem nyomán... blog írója rendezte a fordulót, s neki köszönhetjük, hogy az ajándék témakörben alkothattunk manikűrt.

Mikor jelentkeztem a fordulóra azt hittem, hogy sokkal könnyebb dolgom lesz. Aztán kicsit el is úsztam vele, mert már megint elnéztem a dátumot, hát lehet egyre feledékenyebb leszek...... És mit ne mondjak, gondban is voltam, mert rájöttem, hogy annyira nem egyszerű, egyszerűen nem tudtam mit kitalálni! A neten kezdtem el keresgélni, ilyen elég ritkán fordul elő velem. Végül amit alkottam, ahhoz hasonló manikűrt láttam, csak egészen más technikával készült. Vagy szabadkézzel volt, vagy díszítőszalaggal.. Ami utóbbit nem nagyon kedvelem, mert nem tartós. Innen jött az ötlet, hogy készítek házilag szalagot, ami jól tapad. A PP Saphira lakk volt segítségemre ebben. Matra kentem a lakkból, majd száradás után felhúztam, és ollóval vágtam ki a csíkokat, és a stilizált kis masnit is.
Alapnak fehér lakkot használtam, igyekeztem elegánsabb hatást elérni, szándékosan nem karácsonyi színeket használtam! A fehérre ment az enyhén duokróm S-he lakkal nyomdázva egy minta, ami kicsit ajándékcsomagoló mintára is emlékztet. És erre kerültek a csíkok, masni és a kis kövecske. A mankűr több sebből vérzik, messze nem tökéletes, és azért viseltem két napig.
















Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • OPI Alpine Snow
  • S-he Stylezone 115
  • Picture Polish Saphira
  • Cien top coat
  • EverGlaze top coat
  • Pueen 92 paletta
  • RdeL Young Nail Diamonds
Hogy tetszik?

Nézzétek meg, hogy a többiek mit alkottak:


Minden jót!

17 megjegyzés:

  1. szép kis mani lett! nagyon jó ötlet stamping decal-ként gyártani a csíkokat, sokkal egyszerűbb, mint a szalaggal hülyéskedni! én is irtó nagy bajban voltam a témával, azt hittem csak nekem okozott gondot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Hát, a szalagot én azért utálom, mert általában ezeket a manikűröket szoktam hordani is valameddig, ha tetszik, akár 4 napig is, de a szalag az egy napot ha kibír..... No meg, ez olyan másabbnak tűnt most. (-:

      Törlés
    2. igen, a szalag nekem se bír sokat, ha 2 réteg fedőt rakok rá, akkor kibír 3-4 napot, de anélkül egyet sem :D

      Törlés
    3. Nekem még úgy sem mindig. :D Ha a széle elkezd felválni menthetetlen. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez a manikűr, óriási ötlet volt matricaként elkészíteni a díszítőcsíkokat ebből a varázslatos PP lakkból. Én imádom ezeket a körmöket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Kedvem is lett felkenni is ezt a lakkot! Sokszor feledésbe merülnek, pedig a Hope is óriási kedvencem! (-: Nagyon örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a manikűr,jirtelen azt hittem (az első kép láttán), hogy ez egy épített köröm. Nekem ez az ajándékcsomagoló minta nagyon bejön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Szerencsére ezek saját körmök, az épített nem vonz..... Örülök, hogy tetszik!! (-:

      Törlés
  4. Tutin használtad fel ezt a kék lakkot! :)

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen körmeid vannak! A manikűr nagyon tetszik, egyszerre elegáns és formabontó, szeretem nagyon. :))

    VálaszTörlés
  6. De jó lett! :) Csatlakozom az előttem szólókhoz, sokkal jobb ötlet volt sd-t készíteni, nagyon tetszik. Én még soha nem tudtam a díszítő szalagot méretre vágni, jobb kézre meg fel sem tudom tenni, de ezt kipróbálom majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, nem biztos, hogy könnyebb felhelyezni, mint a szalagot, de az biztos, hogy ez legalább tartós megoldás, és én egyedibbnek is éreztem. (-:

      Törlés
  7. Oh ez igen!Milyen szuper manikűr lett! Szerintem bajban lettem volna,hogy mit készítsek,a tiéd formabontó nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! Nem volt könnyű feladat, az biztos! (-:

      Törlés
  8. Csodaszép lett! És ez a pp *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! (-: Hát igen; méltatlanul került feledésbe..

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszik, szerintem remek manikűr lett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...