Oldalak

2017. augusztus 14., hétfő

ManiCute - Márvány


Sziasztok!

Igen-igen.. Tudom, hogy nem igazán nevezhető márványnak az alkotásom, de írjuk a nagyon nagy meleg rovására, mert nem volt kedvem bonyolultabb technikáknak nekiállni, örültem, hogy létezem. Viszont, a fordulóból azért nem szerettem volna kimaradni, így ezzel a "megúszós" manikűrrel jöttem, mely azért remélem, elnyeri a tetszéseteket!
Mivel a forduló előtti héten elutaztunk nyaralni, így kicsit előre dolgoztam, mert nem biztos, hogy lett volna időm elkészíteni a manikűrt, és pont azok a nagyon meleg napok voltak.. Sajnos, a lakk elszínezte a nyomdalakként használt  Essence lakkot, mely ilyen rózsaarany beütésű, de nem ennyire! De sajnos nem volt energiám újra lakkozni-nyomdázni ezeket az ujjakat, végülis így legalább idomult egy kicsit a színe.

Ennek a Lilypad Lacquer lakknak is van egy kis története, mert eredetileg ez egy sötétkék lakk! Sajnos, valamitől megváltozott a színe, és ilyen lilás-bordós lett, ami ugyan nem csúnya, de nem kék, és az azért sokkal szebb lett volna annak ellenére is, hogy aki ismer tudja, hogy nagy lila fan vagyok. A Hypnotic Polishnál viszont igen rendesek és kedvesek voltak, mert visszakaptam a lakk árát emiatt a változás miatt.















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in-1
  • Lilypad Lacquer Intergalactic
  • Essence 33 Rose Beats
  • Seche Vive top coat
  • Born Pretty Geometry BPX-L020 paletta

Hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van, de azért elhiszem hogy csalódás lehetett, hiszen nem ezért a színért fizettél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, teléjesen másnak kellett volna lennie, de tényleg nagyon rendesek voltak a Hypnonál. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...