Oldalak

2017. augusztus 28., hétfő

ManiCute - Páva


Sziasztok!

A ManiCute kihívássorozat aktuális témája a Páva. Az én manikűröm színei nem idézik eme madár színét, magam sem tudom, miért...... Előbb zöld volt a fejemben, de végül egészen más irányt vett a dolog. A középső ujjamra tripla nyomda került, a gyűrűsre dupla, és nem tetszett a végeredmény, de így maradt. Két napig viseltem csak, a sárga lakkot egyébként nagyon szeretem, de a mintát eléggé benéztem azt hiszem. Sajnos, a kisujjamat egy kis "baleset" érte, érdekes dolog történt. A gyűrűsujj fedőlakkozása után kerülhetett a fedőlakk ecsetére egy kis fekete, és ez kenődött rá, és sajnos nem festettem már újra a kisujjat, bár "élőben" ennyire nem volt feltűnő.....















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in1
  • Cupcake Polish Row Me To The Gold
  • Cupcake Polish One In A Brazil-ion
  • Lora piros
  • Ya Qin An fekete nyomdalakk
  • Essence I ♡ Trends 33 Rose Beats
  • EverGlaze top coat
  • MoYou Mother Nature 02 paletta

 Hát, ez lett az én nyári pávám! Hogy tetszik?

Tekintsétek meg a többiek alkotásait is!

 

Minden jót!



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a sárga lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is szeretem. (-: Az első sárga lakkom eyéként egy Lovely homokhatású volt.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...