Oldalak

2020. október 30., péntek

Teszt - Born Pretty Sweet Fruit-L001 nyomdalemez

 


Sziasztok!


Egy nyomdalemezt szeretnék bemutatni, méghozzá a címben is szereplő Born Pretty Sweet Fruit-L001 nyomdalemezt. A minták talán inkább nyáriasak, de őszibbé tettem őket a színnel, nekem így is nagyon tetszett, szerettem viselni ezt a manikűrt!

Maga a lemez tökéletes, semmi rosszat nem tudok róla elmondani, kitűnően működött, így mindenképpen csak ajánlani tudom!


A manikűr alapját a Picture Polish London színe adta. A gyűrűsujjra került más lakk, méghozzá az Essence Winter Dreamin' 03 Sleigh Rides & Snowball Fights lakk, és erre nyomdáztam a Moyra SP. 23 nyomdalakkjával. A középső ujjra pedig a Born Pretty Fantasy Sky nyomdalakkal nyomdáztam a mintát.






Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

https://www.bornprettystore.com/born-pretty-rectangle-nail-stamping-plates-stainless-steel-simple-high-quality-sweet-fruit-l001-p-49340.html

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!







Hogy tetszik?

Minden jót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...