Oldalak

2020. október 17., szombat

Teszt - Nicole Diary-164 nyomdalemez

 

Sziasztok!


Ma egy kisebb méretű nyomdalemez tesztjét szeretném megmutatni Nektek. Ez pedig a Nicole Diary-164 nyomdalemez.

A lemez ugyanolyan jó minőségű, mint amit a márkától már megszokhattunk, bár kicsit azért technikásabb volt a használata, mert a minták vonalvezetése elég vákony. De ettől függetlenül ajánlom, ha szeretnétek ilyet.

A manikűr alapját egy téglavörös (paprikapiros) lakk adta, mely az Essence Spice it Up! 02 Hot Like Chilli nevű szín. Ez egy illatos lakk, és nagyon kellemes illata van, ez még ad egy pluszt is mellé. Ez egy krém finisű lakk, így kentem rá egy réteg Sally Hansen 18K Gold Hardener lakkot, mely nekem körömerősítőkét nagyon nem jött be, de a pelyhek miatt fedőlakknak egészen szép tud lenni. Erre nyomdáztam a Moyra SP. 17 nyomdalakkjával. A gyűrűsujjra pedig fedőlakként a Moyra No. 04 fedőlakkot kentem, ennek homok finise van és szerintem jól mutat ezen a piroson.


 





Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:
 
Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt!
 
 
 
 
 
 
Hogy tetszik?
 
Minden jót!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...