Oldalak

2015. július 18., szombat

Haul | Müller (és más is..)

Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem, amit hirtelen gondolattal kezdtem el írni, mert váratlanul úgy alakult, hogy bementünk Debrecenbe a rekkenő hőség ellenére is. Mivel, a tavasszal vásároltunk a Párommal egy új franciaágyat. Akciós volt, örültünk, hogy olcsó.. De a puha, bonellrugós matracot egyszerűen nem tudom megszokni, annyira fáj a hátam minden reggel. Sajna, mikor megvettük nem éreztem, hogy ennyire puha, és mivel gerincproblémáim is vannak, így még kellemetlenebbül érint ez a dolog. Így hát felkrekedtünk, és szétnéztünk a Jysk áruházban, amit csak ajánlani tudok, hiszen ráfeküdve kipóbáltuk az összes matracot. :D Főleg én. :D És náluk még van lehetőség 100 napig cserére is, hogyha mégsem felel meg a matrac. Debrecenben van egy ilyen bevásárlóközpont, a Jysk mellett van a Müller, na azt nem lehetett kihagyni. :D

Invisibobble hajgumi


Elsősorban az Invisibobble hajgumi érdekelt. Nem igazán szoktam összefogni a hajam, de ha igen, akkor minél kíméletesebben, és erről sok jót hallottm. Tavaly vásároltam ugyan szintén a Müllerből ilyesmit, ami afféle utánzat, de mikor kiszedem a hajamból eléggé húzza, féltem, hogy töri is, és akkor mit érek a hajnövesztő projektemmel.. Ez is húzza kicsit, de jobb azért. Ez egy Valentin-napi kiadás, és nagyon aranyos, hogy a doboz hátulján jó pár nyelven szerepel, hogy "szeretlek", és azért a magyar elég nagyban van, tök jó. :D És a "TE vagy a mindenen!" is. ;) A színe miatt választottam ezt, átlátszó, de apró kis csillámok vannak benne, olyan különleges.

OPI körömlakkok


Régóta vágyom valami normális rózsaszín lakkra, ami fed is. Eddig egy Maybelline lakkal próbálkoztam, de az három rétegben sem fed, remélem, ez jobban be fog válni. Előbb a sötét rózsaszínt láttam meg, de a polc másik oldalán voltak még, így már azt sem tettem vissza. :D Ezek a lakkok mindössze 1495 Ft-ba kerültek, és szerintem ennyiért vétek lett volna otthagyni! Egyébként az összes szín akciós, 2095 Ft, de sok szín kapható 1495-ért is, pl. a Hawaii kollekció, a Brazil, a Nordic......
A világos rózsaszín az Hawaii kollekciós, Suzi Shops & Island Hops nevet viseli, a sötétebbik pedig Nordic kollekciós, és a Suzi Has A Swede Tooth fantázianevet kapta (most figyelem, hogy mindkettő Suzi. :D )

Táskatükör

Van egy ugyanilyenem lilában, és nagyon szeretem. Csak mindig át kellett tennem a munkahelyi hátizsákból az aktuális retikülbe, és ezért volt szükségem egy másikra is. Ez a szín volt még és zöld. Mivel ötszörös a nagyítása, ezért kedveem, mert a legtöbb ilyen tüköré csak kétszeres, az nekem kevés.

Essence mágnes


No, most fogtok nevetni: egyelőre nincs olyan lakkom, amihez ez való. :D De még lehet! :D Azért vásároltam meg, mert ezt is szeretném kipróbálni, csak már nem akartam még több lakkot venni most.. Viszont ez a mágnes 150 Ft volt!! 645-ről, így szerintem érthető, miért nem hagyhattam ott.

Pandora charm


Hát, ennyit a Müllerről.. Aztán, már ha bekocsikáztunk Debrecenbe, nem lehetett a Pandora nyári leárazásának utolsó napját sem kihagyni. Mivel, a nyári kollekiót 50%-os kedvezménnyel árusították ki, így muszáj volt megnéznem, van-e kedvemre való charm viszonylag olcsón..... Találtam is, hát nem szándékos ez a sok szerelmes cucc, de ez is szívecskés, és még 3 db pici cirkónia kő is van benne. (-:

Hello Kitty póló
 

Még tegnap jártunk a Lidlben, és ott ezt a pólót szúrtam ki. (-: Hello Kittys, lilás minta, de fehér, jó kis pamut, kell ennél több.. Nekem nem. :D

No, hát a hétvégén eléggé kiköltekeztem magam, és szurkoljatok, hogy beváljon a matrac...... Majd csak a jövő hét vége felé ér ide, mert a nekünk való méret nem volt raktáron..

Minden jót Nektek!



6 megjegyzés:

  1. Olyan Hello Kitty-s póló nekem is kell *-* majdnem eszembe jutott, hogy majd benézek holnap...aztán Rájöttem hogy zárva minden. Fuck

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul csak 1666 Ft. Biztosan lesz még hétfőn is. (-:

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vásároltál,nekem ezek közül a hajgumi keltette fel leginkább az érdeklődésemet.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát mit ne mondjak...... Csak jobb a hagyományos, amin nincs fém, stb...... A kinézete viszont nagyon tetszik a hajban. (-:

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hamarosan készül velük manikűr. (-: Régi vágyam volt valami igazi jó rózsaszín.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...