Oldalak

2016. október 4., kedd

Őszi körömkihívás: 1. Őszi falevelek




Sziasztok!





Sajnos eljött az ősz is.. Kedvelem ezt az évszakot úgy általában, de amilyen idő ma van, azt nem. A tipikus apró szemű, szitáló áztató eső. Ilyenkor tényleg arra van kedvem, hogy bekuckózzak egy jó meleg teával és a kedvenc könyvemmel a kezemben, ölemben a macskámmal.

Noémi  indított egy őszi körömkihívást, melynek első fordulóját "tarthatjátok a kezetekben". Kicsit elhavazódtam a vele, elnéztem az időpontot, így kis késéssel ugyan, de hozom a témára készített manikűrt.

Nem bonyolítottam túl a dolgokat.. Eszembe jutott, hogy van nekem egy szép, barna OPI lakkom, ami kifejezetten őszi színű, a My Private Jet, és éppen eljött a használatának az ideje. Ahogyan álltam a lakkos szekrényem előtt, a Cupcake Polish Cocoonjára esett a pillantásaom, és mindjárt tudtam, hogy ezzel a két lakkal szeretnék valamit kitalálni. Lássuk, hogyan sikerült!




















Felhasznált termékek:
  • Seche Clear base coat
  • OPI My Private Jet 
  • Cupcake Polish Cocoon 
  • MdU 11 Yellow 
  • MdU 23 Chocolate 
  • Cien top coat 
  • Essence BTGN top coat 
  • Bundle Monster BM-S207 és BM-S206 paletta 


Hogy tetszik?

Lessétek meg a többiek alkotását is!


Minden jót!



8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a manikűr :) Szép nagyon ez az Opi,valóban igazi őszi lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Elő fog még kerülni. El is felejtettem, hogy ilyen szép. (-:

      Törlés
  2. Nagyon szép lett :). Ezt a Cupcake Polisht biztosan nem vettem volna meg mert narancssárga de olyan jó manikat csinálsz vele, hogy legközelebb előveszem azokat a lakkokat amiket hanyagolok és megpróbálkozom valami hasonlóval.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Én kedvem ezeket a narancsos, korallos árnyalatokat. Szívesen használom bármelyik évszakban. (-:

      Törlés
  3. Az OPI és a Cupcake is gyönyörű *.* Meg persze a velük elkészült manid :)

    VálaszTörlés
  4. Az az OPI lakk álomszép, és persze a manikűröd is nagyon tetszik, remekül ábrázolja az őszi hangulatot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, nálam sokszor nagyon hangulatfüggő, mit alkotok. Örülök, hogy tetszik! (-:

      Törlés
  5. Csodás lakkok, csodás manikűr :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...