Oldalak

2019. május 23., csütörtök

Crazy In Love


Sziasztok!


Ma egy igen-igen egyszerű manikűr lesz terítéken. Nem is igazán ez a lényege a posztnak, inkább az, hogy ezt a szépséges F.U.N. Lacquer körömlakkot szeretném megmutatni Nektek. Ez pedig a Crazy In Love nevet viseli, és egy kollaborációs lakk, mely Magpie-vel készült. Félve rendeltem meg, hogy nem fog elég jól fedni, meg a glitterek miatt is kissé; nincs túl sok ilyen lakkom. De a csalódásom nagyon is pozitív vele kapcsolatban, az egyik legszebb lakkom ez! Persze én lilabolond vagyok, és ennek a lakknak aztán igazán szép, élénk színe van, a glitterek miatt pedig még kicsit gyengébb fényben is csak úgy vibrál a körmeimen. Nagyon örülök, hogy megvettem!

Három rétegben kentem fel, de erre is számítottam, egy ilyen lakknál ez nem meglepő. Két réteg fedőlakk került rá, de egyébként nem állnak ki nagyon a glitterek, csak újabban rászoktam arra, hogy kenek egy vízbázisú fedőt és arra egy gyorsszárítót. Így elkerülhetem, hogy a gyorsszárító fedőlakkok elnyomják a holos finisht.

A kis egyszerű mintához Born Pretty palettát használtam, a Geometry - L001 lemezt, erről vettem a dupla nyomdás mintát. Ami szolid lett, de a lakk csillogása mellé ez is elégnek bizonyult.






Nektek hogy tetszik?

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. gyönyörű a lakk! és milyen márka vízbázisúját használod? nekem az essence-vel az a bajom, hogy ha utána rákenek bármi mást, akkor így összerántja a lakkot :( te nem tapasztaltál ilyet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! 🙂 Az Essence Metal Shock fedőlakkot. Furcsa, a Blossom Dreams nekem sem mindig működik, volt, hogy úgy nézett ki a manikűr, mint a repedezős lakk.. És sz a fura, hogy nem mindig ilyen.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép! Nem győztem a körmöm nézni, mikor viseltem. :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...