Oldalak

2019. május 30., csütörtök

Henna


Sziasztok!


Szeretnék Nektek bemutatni egy szerintem különleges lakkot, a Picture Polish Hennat. Mikor először megláttam, nem nagyon tetszett. Aztán valahogy egyre jobban, míg meg nem rendeltem. A hajamat évek óta hennával színezem és ápolom, így nekem egyébként is a szívemhez nőtt ez a növény. Sötétbarna hajamnak csak vöröses fényt ad, mely a napsütésben rezesen vibrál, nem tudom megunni! Viszont a színezés alatt érzékenyen védem a körmöm tőle, mert bizony azt is befogja, és nagyon sok idő után kopik le a színe, kicsit "nikotinos" árnyalatot ad a vége felé. Ennek a lakknak nagyon el lett találva a színe! Mivel egy kicsit áttetsző, még inkább "henna". Furcsa, de az a szín, hogy mindig csak a körmöm nézem annyira tetszik!

A mintát stílszerűen a Crystal Nails Mandala lemezéről kölcsönöztem, a gyűrűsujjamra alapul a kissé megváltozott színű ILNP Fame lakk került, erre pedig a barna MdU Chocolate lakkal nyomdáztam, a középső ujjamra az Essence Metal Glam 04 Gold Digger lakkal.










Nektek tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...