Oldalak

2019. május 6., hétfő

Tavaszi hangulat kihívás - Madár


Sziasztok!

 

Újabb fordulójához érkeztünk Akane tavaszi kihívássorozatának. Van néhány madaras mintám, de nem bővelkedem bennük, úgy tűnik nem éppen kedvencem. Aztán ahogyan nézegettem őket mégsem lett egyikhez sme kedvem, így az eredeti ötletem mellett maradtam, hogy az egyik nemrégen tesztre kapott lemezemet veszem elő ismét. Ezen nem "normális" madarak találhatóak, hanem origami, papírból hajtogatott madarak, és ez is egy kicsit formabontó tőlem, de aki ismer az már ezt megszokhatta.

Frappánsnak tűnt a Picture Polish Owl lakkját használni alapnak. A gyűrűsujjamra pedig egy Golden Rose lakkot kentem, a mini üveges Wow! lakk 96-os árnyalatát. Erre egy holografikus Born Pretty nyomdalakkal nyomdáztam a mintát, a Fantasy Sky színnel, a középsőre pedig fehér Born Pretty lakkot használtam, és mindezt a Born Pretty - Geometry - L003 palettáról.








A jobb kezemre azt hiszem jobban sikerült a minta!



Nektek tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...