Oldalak

2019. szeptember 30., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Lila


Sziasztok!


Ismét hétfő, és ismét újabb forduló Akane kihívásában. Ezúttal a lila a témánk, mely nekem a kedvenc színem is egyben, így aztán volt miből válogatni. Végül a F.U.N. Lacquer Crazy in Love lakk után nyúltam, szerintem nagyon szép színe van ennek a glittercsodának!

Gyűrűsujjamra került más szín, ez pedig az Essence Colour Boost 01 Instant Friendship színe, ami egy kellemes rózsaszín. Erre nyomdáztam a nemrégen kikevert Lila franken nyomdalakkommal. Sajnos, ezt az árnyalatú lilát sehol sem találtam meg az általaám ismert és használt nyomdalakkok között, így vállalkoztam rá, hohgy készítek egyet magamnak. Még így sem pontosan olyan, mint szerettem volna, de már nagyon közel áll hozzá. A középső ujjamra pedig egy Ya Qin An rózsaszín lakkal nyomdáztam, A mintákhoz a Crystal Nails Textures palettat használtam.








Hogy tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...