Oldalak

2019. szeptember 6., péntek

Picture Polish Vogue



Sziasztok!


Nagy örömömre szolgált, mikor megtudtam, hogy @mdollasnails Ágit is felkérte a Picture Polish egy együttműködésre, és így született meg a Vogue, egy különleges lakk, melyet Ági álmodott meg.

Nekem nagyon tetszik ez a szín, mindig is kedveltem az egyedi színeket, és a márka kínálatában bátran kijelenthetjük, hogy ez bizony az!

A manikűrt nem bonyolítottam túl, minta terén kicsit ősziesre vettem a figurát, egyébként a Bundle Monster BM-S206 palettát használtam. A nyomdázáshoz egy Ya Qin An lakkot használtam, egy zöldes színt, csak érdekes módon a képek nem adják vissza az igazi árnyalatát.







Nektek hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...