Oldalak

2019. augusztus 12., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Barack

Sziasztok!


És ezennel startol is Akane új kihívássorozata, a körömlakk színek. Az ember azt hinné, hogy akinek ennyi körömlakkja van, van minden szín.... És rá kell jönnöm, hogy nem is annyira! Mindjárt itt az első téma, a barack, ami szintén nem igazán van a készletemben! Végül egy Manhattan Lotus Effect lakkot használtam (Flashy Sunrise), aminek a színe a naracsos felé hajlik, de ez hasonlított a legjobban a barackvirágszínhez. Úgyhogy..... Nem színvak vagyok, de ez van.

No de..... Ezúttal is felhasználtam egy tesztre kapott nyomdalemezt is a kihíváshoz, így először erről is ejtenék néhány szót. A Born Pretty-Artist-L004 palettáról van szó, melynek minőségére ismét nem lehet panasz, ugyanolyan jó, mint a már megszokott. Sajnos, a mintákkal nem kötöttem közeli barátságot, ez a végeredményen is látható, melyre nem vagyok büszke, de most ezt sikerült összehoznom. 
A lemez most is arany-fehér tokban érkezett, csak elfelejtettem lefényképezni..


Minden körmömre a Manhattan lakkot kentem. A két középsőre nyomdáztam dupla nyomdával, kétféle kék lakkot felhasználva: a sötétebbik a Moyra Stamping Polish SP. 05, a világosabbik pedig a MdU 49 Lavander árnyalata. Erre Moyra fedőlakkot kentem, a No. 04-et, ami kissé csillámos és homokhatású is egyben.








Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Használd a MYB10 kódot, hogy hogy igénybe tudd venni a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház.






Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...