Oldalak

2019. augusztus 5., hétfő

Nyárra hangolódva kihívás - Kedvenc nyári szín


Sziasztok!

 

 

Utolsó fordulójához értünk Akane nyári kihívássorozatának. Ezzel természetesen még nincs vége a nyárnak, és a kihívásoknak sem, hiszen jövő héten indul is a következő, körömlakk színek kihívás, amibe bármikor bekapcsolódhattok.

Ezt a fordulót ismét teszttel kötöm össze, mert rettenetesen le vagyok maradva velük...... Így ekőször is, bemutatom a nyomdalemezt, amit használtam hozzá! Ez pedig a Born Pretty-Spring Garden-L008 paletta. Ez is fehér-arany tokban érkezik, ahogy azt már megszokhattuk:




A lemez nagyon jó minőségű, jól használható, bátran ajánlom!

És akkor a manikűr. Nem kifejezetten nyári szín az, amit választottam. De kedvenc, az biztos! Ez nem más, mint a Cupcake Polish Berry Good Lookingja. A gyűrűs ujjamra egy Essence lakkot választottam, a rózsaszín I Instant Friendship színt, mely a Colour Boost trendkiadás darabja. Erre nyomdáztam a Born Pretty Party Dress színével, majd készítettem egy matricát stamping decals technikával, szintén ezzel a színnel töltöttem ki, a fekete pedig egy Ya Qin an lakk. A középső ujjamra is az utóbbi márka rózsaszínjét használtam.









Ha megtetszett a nyomdalemez az alábbi linken rendelheted meg:


Használd a MYB10 kódot a 10%-os kedvezményhez, amit a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!





Hogy tetszik?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...