Oldalak

2019. augusztus 19., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Teal


Sziasztok!


Elérkeztünk Akane kihívásában a második fordulóhoz, és ez a teal. És így jöttem rá arra, hogy nem igazán van ilyen színű lakkom! A Picture Polish Free lakkja jutott eszembe, ami talán belefér még, és rá lehet fogni, hogy ilyen színű. Ezen azért is csodálkozom, mert egyébként tetszik ez a szín, és furcsa, hogy ennyire nincs ilyen lakkom! Még egy krém lakkot találtam, egy régi Lorát, de egy kissé már elkezdett beszáradni, így nem annyira lett volna már jó, de nyomdázni tökéletes, így ezzel nyomdáztam! Méghozzá a középső- és a gyűrűsujjamra, alapnak pedig az Essence Winter Dreamin' 03 Sleigh Rides & Snowball Fights lakkját kentem, ami egy nagyon világos szürke. 
A mintákat pedig a Major Dijit-04 lemezről vettem. Ezzel a márkával eddig még sosem találkoztam. Nemrégen jártam egy műkörmös szaküzletben, és ott találtam, és nagyon megtetszettek rajta a minták. Nem is bántam meg, szuper lemez!










Milyen lett?

Nézzétek meg a többiek munkáját is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...