Oldalak

2019. október 7., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Ezüst vagy arany

Sziasztok!


Az utolsó előtti fordulóhoz értünk Akane "színes" kihívásában. Most az ezüst vagy arany volt a téma, és én az ezüst mellett döntöttem. Valahogy ez a szín mindig is közelebb állt hozzám, így nem is volt annyira kérdéses. Aztán végülis egy nem kifejezetten ezüst lakk mellett dötöttem, de nem bántam meg, mert nagyon szeretem ezt a lakkot! Ez pedig a Picture Polish London szín. Ezt a lakkot használtam alapul, kivéve a gyűrűs ujjamra, ahová a Catrice Iconails 19 Johnny Deep érdekes nevű lakkja került, melynek szintén nagyon tetszik a színe. Erre a színre a Moyra Holographic No. 251 lakkal nyomdáztam, a középső ujjamra pedig a MdU 34 Dark Gray lakkal. A mintákat pedig egy tesztre kapott lemezről kölcsönöztem, melyet a Born Pretty Storeos tesztcsomagomba választottam. Ez pedig a Born Pretty - Outer Space-L002 paletta, melyet egy kicsit be is mutatnék. A lemez tökéletes, a már megszokott minőséget tükrözi, ha tetszenek ezek a minták, bátran ajánlom! 

A lemez ezúttal is az arany-fehér csomagolásban érkezett:




És akkor a manikűr:









A jobb kezemen szebb lett a kis hold:





Ha megtetszett a nyomdalemez az alábbi linken rendelheted meg:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-rectangle-stamping-plates-star-moon-nail-image-stencil-outer-space-l002-p-46458.html



Használd a rendeléshez a MYB10 kódot, hogy igénybe vehesd a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!



Hogy tetszik?

Nézd meg a többiek alkitását is!


Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...