Oldalak

2019. október 14., hétfő

Körönlakk színek kihívás - Csillogó

Sziasztok!


A végére értünk Akane körömakk színek kihívásának. Ez az utolsó forduló nem is kifejezetten szín, inkább finish, és igyekeztem valami nagyon csillogós lakkot találni alapul. Glitteresekben gondolkodtam, és így esett a válsztásom a Cupcake Polish Lord Licorice lakkjára. Elég régen használtam már, így itt volt az ideje. A gyűrűsujjamra egy krém lakkot választottam, ami az Essence Colour Boost 01 Instant Friendship lakk. Erre nyomdáztam a legújabb piros nyomdalakkommal, a Crystal Nails Stamping Lacquer Redel. Meg vagyok vele elégedve, szerintem eléggé pigmentált, bár gondolom feketén már nem ennyire látszik. A középső ujjamra is nyomdáztam, a Ya Qin An rózsaszín #12 árnyalattal. A mintát pedig a Crystal Nails Textures palettaról választottam.

Én szeretek ilyen holografikus lakkokra vízbázisú fedőlakkot használni, mert más benne az oldószer, tehát nem oldja a lakk bázisát. Így nem nyomja el a holografikus részecskék irizálását. Nyomdára sem rossz ötlet, mert ugyanezen okok miatt nem keni el a nyomdalakkokat sem.
Szeretnék Nektek bemutatni egy ilyen fedőlakkot, méghézzá a Nicole Diary waterbased top coatot, melyet szintén tesztre kértem a Born Pretty Storetól. A lakk jól teljesít, nem találok kivetnivalót benne, így tudom ajánlani, hogyha szerenétek ilyet használni. Tartósságról annyira nem tudok nyilatkozni, mert általában használok az ilyen lakkokra egy réteg gyorsszárító fedőlakkot is.

A lakk:


És a manikűr:









Az alábbi linken rendelheted meg a fedőlakkot, ha megtetszett:


Használd a MYB10 kódot, hogy igénybevehesd a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház.




Hogy tetszik?

Nézd meg a többiek munkáját is!



Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...