Oldalak

2019. október 27., vasárnap

Teszt - Nicole Diary-L12 paletta


Sziasztok!


Ma egy nyomdalemezt szeretnék bemutatni. Ez pedig a Nicole Diary-L12 nevet viseli. Mivel Halloween-téma, így több manikűrt is készítettem vele, mert nagyon kedvelem ezeket a mintákat.

A lemez minősége kitűnő, nagyon szeretem ezt a márkát, csak ajánlani tudom!

Az első manikűr lila lett, és sajnos nem éppen a legmegfelelőbb lakkot választottam a pókhálós minta nyomdázásához.... De én így is szerettem!
Alapnak az Il Était Un Vernis Born to Be Rad lakkot kentem, a gyűrűsujjamra pedig a Moyra No. 255 került, és a pókhálós mintát is ezzel nyomdáztam. A gyűrűsre a pókokat egy franken nyomdalakkal, melyet különböző Moyra nyomdalakkokból kevertem ki.






A második manikűrnél alapul a Picture Polish Vogue lakkot használtam. Csak a gyűrűsre került más, mégpedig a Picture Polish Cozy. Erre nyomdáztam az Essence The Gel 106 Loyal Royal lakkal, ami szerencsére tűrhetőan fedett, mert nem volt olyan nyomdalakkom, ami igazán illett volna az összképhez. A középső ujjamra pedig a Ya Qin An #14 nyomdalakkot használtam a nyomdához.








A harmadik manikűrnél a Picture Polish Fall lakkot használtam alapnak, és mivel ilyen szép, sütőtökszíne van, nem is kerülhetett volna rá más minta, mint a tök. Nekem nagyon tetszett így!

A mintákhoz a Moyra SP. 17 nyomdalakkot használtam.












Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Használd a MYB10 kódot, hogy igénybe tudd venni a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház.




Hogy tetszik, melyik a kedvenced?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...