Oldalak

2019. november 7., csütörtök

Kit


Sziasztok!


Nézegettem, milyen lakkot is használjak, milyen színvilágot. És eszembe jutott a CbL Kit lakkja, amit ezer éve nem használtam már. A márkától ez volt ez első lakkom, amit egy kicsit meg is bántam, mikor megvettem, aztán mégis megtetszett. És mai napig is szeretem.

A gyűrűsujjamra az Essence Colour Boost 01 Instant Friendship lakkot használtam, erre a Barry M Pomegranate lakkal nyomdéztam, mely nem nyomdalakk, de olyan jól pigmentált, hogy nyugodtan használható arra a célra is. A középső ujjamra pedig a Ya Qin An rózsaszín #12 lakkal nyomdáztam, a mintákat pedig a Moyra No. 116 Burning The Ice palettán találtam.






Nektek tetszik ez a lakk?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...