Oldalak

2019. november 25., hétfő

Teszt - Born Pretty - Texture - L002 nyomdalemez



Sziasztok!

 

Ma egy nyomdalemezt szeretnék bemutatni, melyet a Born Pretty Storetól kaptam tesztelésre. 
A címben is szereplő, Born Pretty - Texture - L002 nevet viseli. A minőségéről nem is tudok sok újat elmondani, mert a már megszokott, jó minőséget kapjuk, semmi probléma nem merült fel a használatával.

A tok designja kicsit újult, ablakos lett, és egy kevés színt is vittek az arany mellé:




A manikűr egyszerűre sikeredett, de nekem mégis nagyon tetszik! Abba a mintába szerettem bele, melyet a középső ujjamra használtam, bár krém lakkon jobban mutatott volna. 

Alapnak az ILNP 1Up lakkját kentem, a levelekhez valahogy a zöld jutott eszembe. A nyomdalakk pedig egy fekete Ya Qin An lakk, a 3-as kódot viseli.









Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, hogy igénybe vehesd a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!





Hogy tetszik?

Minden jót!

2 megjegyzés:

  1. A középső ujjas, leveles megoldás a kedvencem :o A szín, a forma, minden! Igaz, te mindig szépeket és igényes dolgokat alkotsz, ezt úgy is abszolút elismerem, hogy sokszor nem az én világom, de ez most nagyon betalált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! 🙂 Éppen amiatt a minta miatt kértem ezt a lwmezt. 🙂 Gondolom, hogy főleg a színek miatt nem annyira a Te világod. 🙂

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...