Oldalak

2019. november 11., hétfő

Moss Meditation


Sziasztok!


Kedvet kaptam egy jó kis zöld manikűrhöz, úgyhogy készítettem egyet.

Hangulatomhoz a Painted Polish Moss Meditation színe illett, és újfent rájöttem, mennyire szép ez a lakk!! Egszer már majdnem el is adtam, pedig nagyon szép, most megint nagyon megtetszett. A gyűrűsujjamra került más alap, ami a Trend It Up Velvet Sensation 010, mely ahogy a neve is mutatja eredetileg egy matt lakk, viszont nagyon jó a fedése. Erre a CbL Pine Boughs lakkal nyomdáztam, ami annyira jól pigmentált, hogy tökéletesen tudtam erre a célra is használni. A középső ujjamra pedig a Moyra SP. 15 nyomdalakkal nyomdáztam. A mintákat pedig a Bundle Monster BM-S116 palettáról választottam.

Majdnem egy hétig viseltem, annyira szerettem ezt a manikűrt.







Nektek tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...