Oldalak

2015. augusztus 17., hétfő

A "nyaralós" manikűr

Sziasztok!

Azt hiszem, végre eljutottam odáig, hogy ezt a posztot is megírjam, illetve a képeket is feltöltsem hozzá. (-: Nos, ezt viseltem a nyaraláson, és mondanom sem kell, hogy a PP Hope lakkot végig csodáltam!! Ez a másik lakk, melyet Elenitől vásároltam, és nagyon nem bántam meg, igaza volt, mikor írta, hogy ez a lakk én vagyok. ((-: Nagyon szép, mély zöld színe van néhány sötétkék glitterrel, és rendkívül tartós. Jól bírta a srtandolást, mikor egészen kiázott a bőröm, körmöm, és a többszöri hajmosást is. (-:
A középen elhelyezkedő lakkról még pár szó. Ez egy nagyon régi Avon lakk - Glitter Disco Plum 422 -, nem is tudom hány éves, de lehet, hogy még évtizedben is mérhető a kora, sőt...... A lakk még mindig jó, tervezek is majd vele manikűrt, ha már így megtaláltam a szekrényben. :D Jelen manikűrben csak díszítő szerepe volt. A készülődésben, csomagolásban nem igazán volt energiám bonyolult manikűrt alkotni, a délelőttömet a klinikán töltöttem, sajnos hiába volt időpontom, mégis két órát vártam, mire végre behívtak...... És én azt hiszem nemcsak Debrecenben van ez így. Legalábbis a helyi kórházban sincs másképp. \-: No de, most a manikűrről írnék inkább. Szóval, a gyűrűsujjamat díszítettem csak, méghozzá csíkokkal, és ezt a manikűrt Niki manikűrje ihlette, csak persze én nem vagyok olyan ügyes, mint ő. Igaz, szabad kézzel neki sem álltam a csíkoknak. A lakkokat bélyegzőpárnákra kentem, majd száradás után felszedtem, és ollóval kivágtam a csíkokat.

Felhasznált lakkok:
  •  Rimmel Nail Nurse körömápoló
  • Picture Polish Hope (gyűrűsujj kivételével az összes köröm + egyik csík a gyűrűsön)
  • Avon Glitter Disco Plum 422 (szürkés, glitteres csík)
  • Crystal Nails Long Lasting 48 (kék csík)
  • Sally Hansen Big Shiny fedőlakk

És akkor jöjjön a képek garmada, ha nem bánjátok. (-:

Napon, és véletlenül bekapcsolva felejtett vakuval:







Itt már vaku nélkül:






Árnyékban:


Három naposan:


Nos, mi a véleményetedk?

Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. Ez de szép! Örülök hogy jó helyre került ❤

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök, hogy tetszik! (-:

      Törlés
  3. Gyönyörű :) Én nem látom benne a zöldet,csak a kék és a fekete árnyalatait...pedig már én is megkaparintottam ezt a lakkot,de nem gondoltam volna,hogy ilyen brutális *-* (még nem kentem fel,de ezek után,már alig várom :D) A manikűröd pedig nagyon tetszik.szuperek a színek együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Fejben jobb volt.. Nyomdázni nem akartam rá, valamiért nem annyira illik rá, vagy csak nem volt hangulatom....... Furcsa, nekem ez egyértelműen egy nagyon sötét zöld. :D De a lényeg, hogy majd felkenve látod meg, hogy maga a csoda!! *-*

      Törlés
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 Country in the World! and more than 19,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    We are pleased to offer you a special Award
    for your Website:
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041310430618874513169450.png
    Best Regards
    Chris

    VálaszTörlés
  5. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: HUNGARY
    with the number: 355
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. Thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041310430618874513169450.png

    http://nsm08.casimages.com/img/2015/03/17//15031710434218874513079977.jpg

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...