Oldalak

2015. augusztus 11., kedd

Lila "bolygó"

Sziasztok!

Ezt a manikűrt kicsit régebben készítettem. De mivel most éppen nyaralni vagyok úgy gondoltam, beidőzítem mostanra, hogy azért legyen bejegyzés. :D
Egy kicsit össze-vissza körömforma, mert a középső ujjamon a köröm sarka letört, de sajnáltam egészen levágni, így azért hegyes azon az egy ujjon, mert a többit meg nem akartam hegyesre. :D Hát, van ilyen is....
Ezt a Bourjois lakkor pedig egyszerűen imádom! :D Nekem nagyon bejön ez a különleges ecset és sűrűség is. A hüvelykujjam kivételével valóban egy ecsetvonás is elég, és hát erről a színről már inkább nem is áradoznék. :D Kedvenc!!

Nos, azért van a tarsolyomban jó pár kép, de ezt talán már megszokhattátok, hiszen én úgy gondolom a szövegnél a képek többet mondanak.....

Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse körömápoló 
  •  Bourjois 1 Seconde 13
  •  Moyra No. 62 (középső és gyűrűsujj)
  • Moyra Holographic No. 256 (nyomdázáshoz)
  • Sally Hansen Big Shiny fedőlakk 
  • MoYou Sci-Fi 04 paletta

És akkor a képek. :D

Napsütésben:









Szobában:


"Játék" az autónál:











Remélem, hogy azért tetszett, és nem sok a kép! :D

Minden jót!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett,bár én nem vagyok oda a lilákért,de rajtad nagyon gyönyörűen mutat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Nekem örök favorit a lila, nemcsak lakkok terén, mindenféleképpen. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...