Oldalak

2015. augusztus 16., vasárnap

Személyes | Nyaralás és egy kis urbex

Sziasztok!


Ma egy rendhagyóbb, személyes posztot szeretnék Veletek megosztani. Nem lesz ez jellemző a blogra, hogy túl sok ilyen várható, csak néha talán, mikor valami úgy "kijönne" belőlem, hát megosztom, de természetesen a fő arculat a köröm marad. Ma maga a nyaralás lesz inkább téma, és egy körömtől teljesen eltérő "hobbi", de igyekszem még a héten közzétenni a manikűrt is, amit viseltem a nyaraláson. Csak egy manikűrt viseltem; itthon elkészítettem, és ameddig bírta fent volt, majd natúr körmökkel "nyomultam" a hátralévő egy napban, mert a használt lakk, a PP Hope igen jól bírta még a fürdőzést is. (-:

No de, kanyarodjunk most vissza az eredeti témához..

Leginkább képeket szeretnék megmutatni, azt hiszem, azokkal jobban tudok most "mesélni". (-:

Néztünk naplementét a kikötőben, ami nagyon szép volt. Fonyódon üdültünk, most voltam ott úgy először, hogy nem átutazóban, így érdekes volt minden. Hosszú évek óta Balatonboglárra jár a család nyaralni, és hát az talán emiatt mégiscsak jobban tetszik.. De azért itt is nagyon jó volt, csak kár, hogy annyira nagyon meleg volt.



A párom elkapott rólam egy ilyen képet:


Igen ritka alkalmak egyike: mikor megmutatom magam, azaz magunkat, mert végülis nem ez a blog lényege.... Látható, hogy nem vittem magammal semmiféle sminkterméket alapozón kívül, amit elvittem, de egyszer sem használtam. :D Pedig vannak komplexusaim a bőröm miatt sajnos.. )-: Sőt, az egyik fő kisebbségi komplexusom amiatt van.. De annyira meleg volt, hogy egyszerűen leolvadt volna rólam minden sminktermék, ilyenkor inkább hadd lélegezzen a bőröm..


Itt pedig már úton fölfelé a kilátóba..




 Ez pedig a másik kilátóból.. Egyszerűen fantasztikus!



Dégen is jártunk a Festetics-kastélyban:




És selfie a tükörteremben :D


Hazafelé azért megálltunk Bogláron kicsit nosztalgiázni. (-:




És akkor a bejegyzés végén ama bizonyos hobbi.. Kiskorom óta vonz, hogy bemenjek, és körülnézzek elhagyatott épületekben. Ezt hívják "urban exploration"-nek, azaz urbexnek. Nem azért, hogy elemeljek valamit, csak megnézni, megmagyarázhatatlan hangulata van a számomra ennek. Érdekes nézni a falakat, különböző relikviákat, melyek a hajdan ott élő emberek után maradtak, illetve attól függ, mi célt szolgált az a bizonyos épület fénykorában. És közben elgondolkodni rajta, vajon milyen is lehetett abban az időben....... Hát, ez is hozzám tartozik, ezért gondoltam, hogy ezt is megosztom, mivel Fonyódon bárki számára látogatható a hajdani Sirály Hotel, melyből mára már szinte csak a falak maradtak, mást mindent elhordtak onnan, és megrongáltak......

Ilyen kívülről a főépület:


A folyosó, kétoldalt nyíltak a szobák:


A lépcsőház:






A tetőn, ahonnan szép kilátás nyílik:



Ilyen a kilátás:


Skodrink a tetőről:


A mellete lévő épület is hozzá tartozott, valamikor bálterem volt, ahol még Anna-bálokat is tartottak, majd diszkó lett, és persze aztán ez lett belőle:





És régen..

Az átépítések előtt így nézett ki, 1905-ben építtette Zichy Béla gróf

Az 1960-as években felújították, akkor ilyen volt..

Nos, remélem, nem lett túl unalmas, vagy túl hosszú, s elnézést, hogy kissé elkanyarodtam a témától. (-:

Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon érdekes volt,jól esett egy kis "mást" is olvasni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Másoknál én is szeretem a személyesebbet, ezért vettem a bátorságot..

      Törlés
  2. Én is örültem a bejegyzésnek. Kár hogy idén nem voltunk nyaralni Fonyódon...akkor volt mindenki szabin mikor ti is nyaraltatok. Mi is akkor mentünk volna, csak sajnos baj van a családban így nem a nyaralás elmaradt. Pedig pár órára összefuthattunk volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jó lett volna találkozni! Sajnos a sors mást akart....... Azért remélem, nincs túl nagy baj, és megoldódik!!

      Törlés
  3. nice blog))) and amazing photos!
    kisses from ukraine :-****
    follow4follow??
    maliovanka.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Your blog is very nice ! :)
      Yes, i follow you :)
      :-*** :)

      Törlés
  4. Jaj de szeretem a Balatont! :) Mi Földvárra szoktunk járni.
    Meg tudom érteni, hogy nem sminkeltél rajtam sem volt semmi a nyaraláson egy hétig, egyszer kifestettem a szempillámat és kész. :D
    Nem is tudtam, hogy ennek a félig romos épületek felfedezésének van neve... :) Néha én is kedvet kapok egy-egy romos raktárépület megnézéséhez de általában sosem jutok el addig, hogy be is merészkedjek valahova. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tavaly mi is ott voltunk. :D Egyébként legtöbbször Boglárra megyünk, hátha jövőre megint ott sikerül. Én is nagyon szeretem a Balatont! Mikor télen megyünk Sárbogárdra a párom rokonaihoz is ha tehetjük megnézzük..
      Az én sem régóta tudom, hogy ezt így hívják. :D Viszont kisgyerekkorom óta vonz, hogy megnézzem az elhagyatott épületeket.......

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...