Oldalak

2019. szeptember 16., hétfő

Körömlakk színek kihívás - Vörös


Sziasztok!


Ismét újabb fordulóval jelentkezem Akane kihívássorozatában. Ez pedig a vörös. Sajnos, amit én választottam, inkább piros, de nézzétek ezt el nekem. Olyan igazán dögös vörösem nincs is, mert amik még vannak azok vagy pirosak, vagy inkább bordó színűek. Így aztán a Picture Polish Christine lakkjára esett a választásom.

De hadd mutassak be a bejegyzés keretein belül egy nyomdalemezt is! Ez pedig a Born Pretty-Spring Garden-L009 paletta.  Ez is a tesztcsomagomban lapult, és szerintem egészen érdekes minták találhatóak rajta.

A lemez ismét arany-fehér tokban érkezett:




A lemez ezúttal is nagyon jól haszálható, jó minőségű.

Nem bonyolítottam túl most sem, a Born Pretty fehér nyomdalakkját használtam.














Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a 10% kedvezményhez, amit a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!




Nézd meg a többiek munkáit is!



Minden jót!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...