Oldalak

2019. szeptember 5., csütörtök

Teszt - Nicole Diary-L07 paletta



Sziasztok!


Most egy nyomdalemezt szeretnék Nektek bemutatni, mely a Nicole Diary-L07 paletta. Én nagyon megszerettem ezt a márkát! Igazán jó minőségű lemezeik vannak, és könnyen használható, mindennel jól együttműködőek. És még a minták is nagyon tetszenek rajtuk, én abszolút csak ajánlani tudom!


Külön tokot nem kapunk hozzá, de sebaj, ez nem ront az értékén.

És akkor a manikűr, amit készítettem vele! Alapul a Misslyn 1002 Naughty Girl lakkot használtam minden ujjamon. Ez a márka nálam új, a Müllerben bukkantam rá, és ez a szín olyan különlegesnek tűnt számomra, de nem is bántam meg. Igaz, három rétegben fed, de számomra jó a közepes méretű, lapított ecsete, én elégedett vagyok vele.

A mintákat a Born Pretty fehér nyomdalakkjával készítettem.






Remélem, Nektek is tetszik!



Ha megteszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:


Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot a rendelésnél, hogy megkapd a 10%-os kedvezményt, melyet a nem akciós termékekre biztosít a webáruház!




Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...