Oldalak

2019. szeptember 26., csütörtök

Picture Polish Fall


Sziasztok!


Ma egy random manikűrt mutatok meg. Nemrégen rendeltem néhány új lakkot, és a Picture Polish Fall is közötte volt. Sajnos, amilyen őszies lett az időjárás, még aktuális is lett ez a lakk, így aztán a mintákat is ősziesre "vettem".
A lakkal nagyon elégedett vagyok, igen jól pigmentált, és csodálatos a színe! A glitterektől egy kicsit tartottam, de ezekkel tökéletes a lakk, nagyon szeretem!

A gyűrűsujjra használtam más lakkot alapul, méghozzá az ILNP Spiced Eggnogot. Erre nyomdáztam az Essence Shine Last & Go! 18 Hakuna Matata lakkal. A középső ujjamra is Essence lakkal nyomdáztam, mégpedig a Metal Glam 04 Gold Digger színnel. A mintákhoz pedig mindkét ujjnál a Bundle Monster BM-S207 palettát használtam.







Nektek hogy tetszik?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...