Oldalak

2019. szeptember 19., csütörtök

Teszt - Nicole Diary-L09 paletta


Sziasztok!


Ismét tesztbejegyzéssel jövök, méghozzá egy újabb nyomdalemezről, mely szintén a legutóbbi Born Pretty Store tesztcsomagomban lapult. Ez pedig nem más, mint a Nicole Diary-L09 nagyméretű paletta. A minták viszont nem túlságosan nagyok, tehát éppen megfelelőek egy átlagosan hosszú körömre szerintem. A minőség is tökéletes, én nagyon szeretem ennek a márkának a lemezeit!



A tesztben két különböző márványmintát használtam fel dupla nyomdával. Nekem nagyon tetszett a végeredmény! Alapul a Picture Polish Sharky színét használtam, szerintem egy igen kellemes szürke, megy bármikor szívesen viselhető szín.









Ha megtetszett a nyomdalemez, az alábbi linken rendelheted meg:

Ne felejtsd el használni a MYB10 kódot, mellyel 10% kedvezményt kaphatsz a nem akciós termékekre!





Hogy tetszik? Szereted a szürkét?

Minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...