Oldalak

2016. január 13., szerda

Addicts challenge: 2. Cats

Sziasztok!

Máris a második állomásához érkezett Timi kihívása.
Ezúttal a macskák a témánk. Én nagyon szeretem ezeket a kis állatokat! (-: Mióta kertes házan élünk van is macskánk, és hát hogyismondjam, egynél mindig több van. :D Jelenleg a szomszédtól is költözött át macska. Sajnos, nem kellett volna őket simogatnom, barátkoznom velük, csak az ember megsajnálja őket..... Bárhol is látok macskát, egyből próbálok barátkozni velük. (-:

A manikűrről.. Nem éppen olyan lett, mint képzeltem, sajnos túllőttem a célon. Mikor készült elképzeltem, hogy a gyűrűsujjamon van Szerénke a középsőn meg Lukrécia a Frakkból. Ez még oké is, hát a rózsaszín körmöket toltam el a sok macskával, no de ez van, mondom én, a valóságban is több macskám, macskánk van a kelleténél, mert imádom őket. :D Sajnos a "matrica" kitöltése nem lett tökéletes, ezt már a felhelyezése után vettem észre, így egy kissé foltos lett.
No de inkább "meséljenek" tovább a képek! (-:















"Na, kinek van hegyesebb körme?" :D




Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse Rescue
  • Ciaté PP103 Pillow Fight
  • OPI Suzi Shops & Island Hops
  • Essence Stampy Polish 001 Stamp Me! White
  • MdU 10 Pink
  • MdU 43 Papyrus
  • MdU 2 Black
  • MdU 14 Violet
  • Moyra Shiny UV Coat
  • Moyra Gel Look Gel Coat
  • BPL-025 paletta
  • Gals GA26 paletta (kisujj)

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Minden jót!

7 megjegyzés:

  1. Ah, az utolsó kép király :D pláne, ha még ki is festetted volna a macsek karmait :)) Helyes a manikűr is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Valahol láttam már olyat, hogy macskának festett köröm, dehát..... Ő egyébként is fiú. :D

      Törlés
  2. Jaj, de édi lett, imádom az utolsó képet is!!!! :D Én is gondolkodtam hogy belekomponálom a fotókba Bono kutyusomat, kontrasztnak :D De végül ez elmaradt. Kár hogy nem tettél be pár képet a cicusokról, kíváncsi lettem volna rájuk is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Régi posztban volt már cicus, most ő is éppen az alatt az erősebb lámpa alatt volt, ahol fotóztam. (-:

      Törlés
  3. Cicasereg, nagyon édes lett:)

    VálaszTörlés
  4. De kis cuki cirmók! :) És az a cica tappancs... :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...