Oldalak

2016. január 26., kedd

Addicts Challenge: 4. Nail Polish

Sziasztok!

Timi kihívásának a 4. fordulójához érkeztünk, és bizony ma olyan témakörről vagy függőségről lesz szó, ami azt hiszem valamilyen szinten mindnyájunkat érint, akik részt veszünk a kihívásban. :D Bevallom, engem az utóbbi időben, kb 1-1,5 éve terített maga alá leginkább ez a szenvedély. Régóta lakkozom, sőt nail artokkal is próbáloztam régebben is több-kevesebb sikerrel persze, de lakkokat gyűjtögetni bizony nem is olyan régen kezdtem el, mondhatni kezdő vagyok. (-: Régen volt lila, piros, fekete, ezüst lakkom és ezeket váltogattam, no meg fogamlam sem volt az indie lakkokról, melyek elég gyorsan a szívembe férkőztek.

No de a kis bevezető után lássuk a mai manikűrt! Ismét olyan lakkokat üdvözlök, melyek debütálnak nálam, most kentem fel először: az ILNP Honor Roll és az ezüst holos Moyra lakk is, ebből csak egy másik szín volt meg nekem eddig, mikor a múltkor bemutatott fedőlakkot vásároltam akkor került ez is a kosaramba az Auchanban. Festék, azaz lakkplecsnikkel szimbolizáltam a lakkokat, egy régi Essence palettát hívtam segítségül erre a célra. Még mindig ezt a manikűrt viselem, előbb nem tetszett, de aztán mégis megszerettem. (-:
Sajnos nem sikerült a legjobb képeket lőni róla, de azért a lényeg látható:

 Lámpánál:






Természetes fényben:






Addict


Mlyen lett?


Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse Rescue
  • ILNP Honor Roll 
  • Moyra Holographic No. 251 
  • MdU 49 Lavander 
  • MdU 6 Pastel Blue 
  • Seche Vite top coat 
  • Essence paletta 
Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a manikűr, különösen, ahogy fény hatására felszikrázik :)

    Az a lakk polcrendszer :D
    Lehetne kérni róla egy nyálcsorgattatós posztot fotókkal? Maga a polc is érdekel, az ideálisnak tűnő paraméterek miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Sosem tudok betelni a szemkiverős holos lakkokkal. (-:

      No, talán majd írok egy olyan posztot, hogyan tárolom a lakkokat. Ez egyébként egy kis üvegajtós szekrény, vagy vitrin.. Nem túl nagy, a párom készíttette egy bútorasztalos ismerősével direkt erre a célra. A képen nyitva van az ajtaja, mert igyekeztem a szoba sötétebb részén elhelyezni, ezért vakuval érdemes fényképezni. Ami annyira nem tetszik benne, hogy több sorban vannak a lakkok, és a hátsó sorhoz nehehebb hozzáférni.

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! :)
    Nekem 2 Moyra holós lakkom van (nude és kék), de már nagyon régóta be akarom szerezni a többit is, csak itt a holographic kollekció meg nincs a kellékesnél. Netről meg felejtős a futárköltség miatt. NL-nél sincs soha. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-:
      Nekem a másik a rózsaszín, azzal is lehet nyomdázni is. Ahol én néztem csak ez ah ezüst volt, ennyi pénzért szerintem nagyon megéri!

      Törlés
  3. Én is szoktam velük nyomdázni, meg egyik nap csináltam egy frankent, abba is csempésztem mindkettőből. Viszont a rózsaszínt lehet, hogy kihagynám, mert megvan a RdeL dreamland-je! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak egyszer készítettem frankent, akkor éppen a RdeL Dreamlandből tettem bele. :D Szerintem megfér egymás mellett a kettő, a Moyra olyan ezüstösebb, nekem jobban tetszik, és a RdeL-el a nyomda sem olyan szép. ;)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a manikűröd, ezek a lakkok csodásak! A kis plecsnik is cukik lettek! Nem semmi gyűjteményed van, irigykedem picit, de csak az egészséges határokon belül! :) Nekem sajnos egy drágább kategóriás lakkom sincsen, inkább az olcsóbb árfekvésűekkel dolgozom, de másoknál mindig megcsodálom az ILNP-ket meg PP lakkokat, OPI-kat! Jól néz ki a polcrendszer, én is hasonlóban gondolkodtam de a párom még nem jutott el a megvalósításig :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Hát, nekem van olcsó és drága is, azért olcsóból több van, csak ugye a kitüntetett helyeket az indie lakkok foglalják el. (-: Vannak olyan különleges színek, melyekre azt azt mondtam megéri, olyan egyediek. (-:
      Csak sort kerít majd rá. (-: Ez előtt cipősdobozokban voltak, de így kényelmesebb a tárolás azt hiszem.

      Törlés
  5. Szép kis kollekció elfogadnám :) Nagyon tetszik ez a pacás megoldás, nekem nem jutott volna eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Hát, sajnos nincsen olyan lemezem, melyen kifejezetten lakkos üvegek vannak, így ez jutott eszembe. (-:

      Törlés
  6. Csini lett! Ötletes a pacás megoldás. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, más nem jutott eszembe, hogyan szimbolizálhatnám a lakkokat. :D

      Törlés
  7. Gyönyörű szép manikűr lett,jól áll neked ez a kék ILNP. Mellesleg szuper gyűjtemény. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Hát igen, én iknább a lilákat kedvelem, de barátkozom a kék színnek is mostanában. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...