Oldalak

2016. január 8., péntek

Muse

Sziasztok!

A Picture Polish téli kollekciójából hirtelen felindulásból megvásároltam néhányat. A Muse még nem szerepelt a blogon. Karácsonykor viseltem még ezt a manikűrt, csak a sok kihívás özönében elmaradt a bemtatása. Nem karácsonyi egyébként sem, inkább próbáltam ünnepélyesebbre fogni a figurát, bevallom, a tipikus karácsonyi manikűröktől kicsit kezdett már csömöröm lenni, mire elérkeztünk az ünnephez. Gondolom, a kihívások miatt is, no meg az interneten is nagyon sok ilyen körmöt láthattunk. Az Instagramon láttam régebben egy manikűrt, ahol stamping decals technikával csak holos lakkokkal töltött ki virágmintát az alkotó; sajnos már nem tudom, hol láttam, de az enyém egészen másra is sikerült, csak annyi a közös, hogy holografikus lakkokkal dolgoztam. Eredetileg egészen ILNP manikűrnek szántam, de aztán megakadt a szemem a Muse lakkon, és, hogy az annyira nem szemkiverős holo, talán elég, ha a gyűrűsujjam csillog kicsit jobban...... No de, ez mindegy is, a lényeg, hogy szerettem viselni. (-:

Beszéljenek tovább a képek!
























Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse Rescue
  • Picture Polish Muse 
  • OPI Alpine Snow  
  • ILNP Spiced Eggnog
  • ILNP Honor Roll
  • ILNP Lulu
  • ILNP Missed Calls
  • ILNP Walking Home
  • ILNP 1Up
  • MdU 2 Black 
  • Moyra Csillogó UV fedőlakk 
  • Moyra Gel look gel coat
  • OPI RapiDry
  • Pueen 79 paletta


Hogy tetszik?

Minden jót!

9 megjegyzés:

  1. Ez a lakk minden lila mániásnak kötelező, szóval remélem nemsokára én is rávetődhetek :P Csodaszép, és persze a manikűr is remek lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Bizony-bizony. Nekem is a lila árnyalataiból van a legtöbb lakkom, de ezt nagyon jól eltalálták, csodás lakk. (-:

      Törlés
  2. Muse az egyik kedvenc lila lakkom.Annyira el van találva a színe.Nem sok nem is kevés,épp elég.A gyűrűsujjadon lévő minta fantasztikus lett,nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép lakk, abszolút nem bánom, hiába vannak hasonló árnylatok a készletemben. (-: Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik!! (-:

      Törlés
  3. Annyira gyönyörű. Eszméletlen jól áll neked az a lakk. *-*

    VálaszTörlés
  4. Huhh, ez a lakk...a fotóidon indigókékbe hajló lilának tűnik, ha ilyen a valóságban is, akkor végem, mert nagyon tetszik! :D
    A manikűrre már nem is tudok értelmes dicsérő mondatot írni, lenyűgöző szépségű munka, gratula! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik. Sajnos, csak 1-1 ujjra volt türelmem elkészíteni. :D Azt hiszem olyan lila, bár sajnos az én képeim nem teljesen színhűek...... Mivel nagyon szeretem a lilát, nálam nem hiányozhatott. (-:

      Törlés
  5. Ú, ezek a színek szuperek együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Egy ideje tervben volt egy ilyen holo kombináció.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...