Oldalak

2016. január 5., kedd

Manikűrvadász - Születésnapi forduló

Sziasztok!

Nem túl régóta veszek részt a Manikűrvadász fordulóin, de régóta figyelemmel kísérem, és izgalommal várom az újabb fordulókat, mióta létrehoztam a blogot, és jómagam is "játszom" a Lányokkal. Ilyen szülinapi fordulón még nem vettem részt, így megörültem, mikor láttam, hogy Bella megszervezte ezt. Ez a forduló még izgalmasabb volt amiatt, hogy külföldi bloggerináktól választhattunk manikűrt, melyet aztán újraalkottunk. Én Juliat kaptam páromul a sorsoláson. Az Instagram profilján szebbbnél szebb manikűrök vannak, bizony nehéz volt a választás. Többet is elmentettem, de végül ennél a glitter gradientnél maradtam, mert nagyon sokról úgy éreztem, annyira szép, én el sem tudnám készíteni. A manikűrt a Vivitől kapott H&M lakkal alkottam meg. (-:

Következzék a kép az eredeti manikűrről:

az eredeti manikűr linkje


 És akkor lássuk az én verziómat!
















Felhasznált anyagok:
  • Manhattan base coat
  • S-he Stylezone 143
  • H&M Mermaid
  • Essence BTGN top coat

Tekintsétek meg a többiek alkotásait is!


Minden jót!

23 megjegyzés:

  1. Ez csodaszép! Nagyon jól sikerült az átmenet!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Nem is tudtam, hogy ilyen szép H&M lakkok vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Valószínűleg ez már nem kapható.....

      Törlés
  3. Nagyon szép ombrét készítettél, gratulálok! A lakk is gyönyörű, de engem leginkább a deres levelekkel készített fotód fogott meg, annyira eltaláltad, nagyon illik a manikűrhöz. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! (-: Általában próbálok valami hozzáillőt keresni, több, kevesebb sikerrel. (-:

      Törlés
  4. Csodás manikűr! :)
    Nem fagyott le a kezed fotózás közben? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! (-: Hát, nem volt melegem közben, dehát ez már csak ilyen. :D

      Törlés
  5. Nagyon csinos kis manikűr lett. Imádom a csillámos színátmenetet, olyan elegáns. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Sosem készítettem még glitteres lakkból, de nem rossz dolog. (-:

      Törlés
  6. Nekem is tetszik ez a manikűr. Pont olyan mint az eredeti☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Hát, ezúttal nem arra törekdtem, hogy másként alkossam újra. (-:

      Törlés
  7. Nagyon jól eltaláltad a színt, szinte teljesen olyan mint az eredeti :) Szép lett, és nekem is tetszik a bokor színe a háttérben, illik az összképhez nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Élőben talán kicsit zöldesebb az enyém. Volt egy talán hasonlóbb, de abban nagyobbak a glitterek. (-:

      Törlés
  8. Csodaszép ezzel a nude lakkal párosítva és eszembe nem jutott volna átmenetet készíteni vele, szóval most jól a homlokomra csaptam! Remekül áll rajtad, tudtam én, hogy jó helyre kerül az összes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és a lakkot is! (-: Hát igen, nekem sem jutott volna eszembe, pedig tényleg jó ötlet, és a lakk is szép. (-:

      Törlés
  9. de gyönyörű lett ez az átmenet! nagyon tetszik a csillámos lakk színe is *-*

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett és passzol a körömformádhoz is :)

    VálaszTörlés
  11. Csodaszép ezzel a nude lakkal párosítva és eszembe nem jutott volna átmenetet készíteni vele, szóval most jól a homlokomra csaptam! Remekül áll rajtad, tudtam én, hogy jó helyre kerül az összes! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépséges manikűr lett *-*

    VálaszTörlés
  13. Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Ez eddig eszembe sem jutott. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...