Oldalak

2016. január 20., szerda

Addicts Challenge: 3. Cupcakes

Sziasztok!

Máris Timi kihívásának harmadik fordulóját "éljük".
Hááát..... Én a muffinig mentem el. :D Sokszor esem abba a hibába, hogy túl akarok bonyolítani egy manikűrt, amely fejben igen jól néz ki, de a megvalósítás valami szörnyű. :D Most nem akartam így járni így egy egyszerűbb manikűrt alkottam. (-:
Egy elfeledett OPI lakkot vettem elő, és komolyan egész nap a körmeimet csodáltam, annyira szép ez a lakk!! (-: Szürkés fedőlakk holografikus glitterekkel, hát kell ennél szebb? :D Felkentem önmagában két rétegben, nem 100%-os a fedése, de így is használható. Számomra kellemesen érdes felületűre szárad. (-: A két nyomdázott körömnél egy kis csavart vittem a dologba. Amolyan véletlen folytán vásároltam nemrégen egy Moyra lakkot, melyről nem tudtam eldönteni milyen is.. Itthon derült ki, hogy ez egy fedőlakk. Jóval kevésbé érdes, mint az OPI, viszont az apró kis csillámok egészen érdekessé és széppé teszik. Nekem nagyon tetszik, sajnos a képek nem adják vissza a csillámok bronzos-aranyos ragyogását.....  Alá használtam egy réteg Seche Vite fedőlakkot, mert nem volt kedvam kísérletezni, hogy elkeni-e a nyomdát.


Vaku nélkül:



Vakuval:


Természetes fényben:






Lámpánál:









Felhasznált anyagok:
  •  Seche Clear base coat
  • OPI My Voice Is A Little Norse
  • Golden Rose Wow! 96 Nude
  • MdU 23 Chocolate
  • Seche Vite top coat
  • Moyra No. 04 homokhatású fedőlakk
  • BPL-023 paletta 

Hogy tetszett?

Tekintsétek meg a többiek alkotását is!


Minden jót!

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű mani! :)
    Mindkét lakkra ráizgultam, ami nem csoda, istenien áll neked a ragyogó hatás, a fotók is jók lettek nagyon! :D

    Aztán robogtam a lakkjaimhoz, ellenőrizni a Moyra készletemet és meglepve láttam, hogy a 04-es nekem is megvan, de nem gondoltam, hogy homokszerű, csak sima csillámosként tekintettem rá, ezért még nem kentem fel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Én mikor megjelentek a köztudatban a homoklakkok nagyon ráizgultam a témára, aztán méltatlanul feledésbe merültek. A Moyra a homok és a matt között van, kissé érdes a felülete. Az üvegben olyan tejszerű, mikor megvettem abban sem voltam biztos fedőlakk-e. Megvan az Essence homokhatású fedője is, de azt ki nem állom, nem túl szép és kb sohasem szárad meg.

      Törlés
  2. Ez nagyon szuper manikűr lett :) Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik!! (-:

      Törlés
  3. Szupi lett a mani! :) Én is nemrég vettem meg ezt a Moyra lakkot, és szintén csak itthon szembesültem vele, hogy mit vettem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: De egyébként szerintem szuper kis lakk! :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, jó kis csillogós csoda! Sokszor van hogy én is nézegetem a körmeim napközben, és a párom kell rám szóljon hogy hagyjam már abba és figyeljek! :D Kicsit elszontyolodtam mert nekem is megvan az Essence homoklakk fedője, még nem próbáltam ki, de úgy olvasom h nálad nem aratott osztatlan sikert :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is volt már ilyen. :D Háát.. Nekem nagyon nem vált be az a lakk. Kinézetre nem csúnya, csak mikor még vagy húsz perc után sem száradt meg, lemostam.......

      Törlés
  5. Gyönyörű szép. :) nagyon jól néz ki az a szürke opi. Kívánság listás lesz az tuti. *-* (amúgy azt szeretném kérdezni,hogy a dm-ben lehet kapni opi-t?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Egyes Müllerekben kapható, vagy pedig online lehet rendelni. Utóbbi módon olcsóbb, csak persze rendelni kell egy bizonyos összegért, hogy a szállítás ingyenes legyen.

      Törlés
  6. Igazán gyönyörűt alkottál! Annyira jó az összhatása az egész manikűrnek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...