Oldalak

2016. január 30., szombat

Azok a '80-as évek...... kihívás: Zene/videóklip

Sziasztok!

Zsebboszi is indított egy kihívást, amelyben nagyon jó kis témák találhatóak. Sajnos nem sikerült az előző két témára alkotnom, pedig nagyon jó kihívás ez, mert szeretek nosztalgiázni, és bizony ilyenkor eszembe jut a gyermekkorom, mely kedves emlékeket idéz számomra. Nem akarok itt prédikálni stb., de én is úgy érzem, akkor egészen más, sokkal jobb világ volt, mint manapság.
Én a videóklip témát választottam, mely végülis magában foglalja a zene témáját is. Számomra mindig is lényeges volt a zene az életemben. Nem tudom, a blogból mennyire jön le semennyire, hogy elég lázadó voltam fiatal koromban, ami azért ma sem múlt el, mert a zenei ízlésem mit sem változott. :D
A Pokolgéptől az A jel c. szám klipje igen meghatározó volt számomra. Az 1986-ban megjelent Totális metál albumon van ez a szám, és videóklip is készült hozzá. (-: Én igen zsenge korom óta kedvelem ezt a zenei irányzatot, ami akkoriban kicsit furcsa volt egy lánytól, 11 évesen ilyet hallgatni. :D Hetedikes koromban kaptam meg első metal pólómat, egy Iron Maiden pólót, mely főleg akkoriban nagyon durva volt. :D :D És még mindig megvan.
No de, talán ennyi elég is a személyes részből, hát szép idők voltak, na. Még csak annyit, hogy csaknem 30 év múltán, tavaly sikerült eljutnom a Pokolgép jubileumi koncertjére, ahol az eredeti felállásban zenéltek a "fiúk".

A manikűrt tulajdonképppen a Józsi momlokára sütött billog ihlette, a Pokolgép "P" betűje. Ezt barna Lovely homoklakkal rajzoltam meg decals formában. Úgy lett volna az igazi, ha meghagyom a textúráját is, de már nem mertem "bántani", mert akkor lett volna olyan műseb jellegű, mint a klipben. :D Kivágtam belőle egy képet is, mely a 2.45 percnél látható:

a videóklip, melyből származik a kép LINK

A középső ujjra került egy gitárrészlet, a többire pedig hangjegyek, melyek még a zenére utalnak.



















Felhasznált anyagok:
  • Rimmel Nail Nurse Rescue
  • Essence The Gel 46 Black is Back
  • OPI Whats Your Point-Settia?
  • S-he Stylezone 322 Nude
  • Lovely Baltic Sand Nr.4 Barna
  • Moyra Shiny UV Coat (decalshoz)
  • Moyra Gel Look Gel Coat (gyűrűsre)
  • MdU 32 Reddish
  • MdU 2 Black
  • Seche Vite Top Coat (minden ujjra)
  • Pueen 62 paletta
  • Pueen 67 paletta
Végezetül pedig a videóklip, mely az ihletet adta az egészhez. Míg elkészült a manikűr, végighallgattam két régi Gép albumot, nagyon jó volt. :D




Nézzétek meg a többiek alkotását is:


Minden jót!


8 megjegyzés:

  1. Szuper a témaválasztás, és a manikűr is nagyon szép lett! Nagyon örültem, hogy beszálltál te is! Ha gondolod, majd gyere a következő fordulókra is! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Megpróbálok majd, sokszor sajnos tényleg az idő, mert kedv az van. (-:

      Törlés
  2. Számomra ez 2016 január legjobb körme! Imádtam a Pokolgépet bár én csak a 90-es évek elején figyeltem fel a kazettáikra egy újdonsült barátnő hatására :)))) 86-ban még Modern Hungáriát hallgattam... fú de rég volt... :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! (-: Hú, mi a párommal mostanság is elővesszük ezeket a régi zenéket. Számomra a Pokolgéppel indult ez a korszak, mai napig "rocker" vagyok, de persze nagyon sokféle zenét hallgatok, amimet hangszereken játszanak. :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik a gyűrűs ujjad,(király ötlet volt a homoklakkkal való textúrálás :))az egész manikűr nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! ((-: Tulajdonképpen a színe miatt választottam a barna lakkot, mert ugye ha a fedőlakk fölé kentem volna, na hát az lenne az igazi!

      Törlés
  4. Ez tök jó lett, és nagyon különleges az inspirációd!!! :) Érdekes számomra hogy mennyi helyen olvasom hogy a lányok rockot, metált, keményebb zenéket hallgattak anno :) Úgy tűnik senki sem Britney Spears-en és Backstreet Boys-on nevelkedett, pedig azok is csuda idők voltak! Ha-ha :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ((-: Hát igen, én nem az interneten, hanem az emlékeimben turkáltam. 10-11 évesen lettem rocker, ez nálam azóta is töretlen, sosem értettem mit lehet szeretni a nyálas fiúbandákon. Van Britneytől is meg a Backstreet Boystól black metal feldolgozásom, no úgy más. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...