Oldalak

2017. február 27., hétfő

Manicute - Dry Brush


Sziasztok!




Ismét jelentkezünk a Manicute újabb fordulójával. Ezúttal egy körömdíszítő technika, a dry brush lett a témánk, mely egy elég tág lehetőséget adott, hogy alkossunk erre a fordulóra. Én mindkét kézen 3-3 körmöm díszítettem így, viszont a másik 2-2 ujjon használt KB Shimmer lakkhoz valahogy mégsem passzolt, túl világos lett, ezért hirtelen ötlettől vezérelve találtam ki a keretet hozzá, így sötétebb lett az összhang. Sajnos, a képeken még inkább látható ennek a keretnek a tökéletlensége, mint ahogyan én láttam amúgy, ha ránéztem a kezeimre....... No meg, már oly sokadjára, a Seche Vite fedőlakk is eléggé kitolt velem, hogy összehúzta kicsit a lakkot.... Mindig megfogadom, hogy nem használom többet, aztán mégis...... A dry brush-al díszített körmökre került egy kis Moyra fedőlakk is, hogy legyen benne egy pici csillám.
De mégsem alkottam mást, így most ezzel "nevezek". Azért remélem, hogy elfogadható lett a "művem"!
















Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in1
  • Bourjois 1 seconde 13
  • KB Shimmer A Raisin To Live
  • OPI Alpine Snow
  • Essence The Darks 58 Need Your Love
  • Moyra No. 04. top coat
  • Seche Vite top coat

 Nos, milyen?

Nézzetek be a többiekhez is!


Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. Ez de szuper lett!!! Kb Shimmer lakk meg fantasztikus!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! (-: Tényleg szép lakk, méltatlanul feledtem el......

      Törlés
  2. Szerintem nagyon szuper manikűr lett, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, emlékszem, nem éppen ilyet akartam de ez lett belőle. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...