Oldalak

2017. február 19., vasárnap

Szólánc 7. forduló: Nyomda


Sziasztok!




A Szólánc kihívás hetedik fordulóját éljük éppen. A kihívás szülőanyja Helie, a Színes lakkok blog írója. Mindig az előző forduló témájának utolsó betűjével kezdődő szóval alkotunk, mely legutóbb sütemény volt, és a mostani forduló házigazdája, P. P., a Dolls and Nails blog írója, ki a mostani háziasszonyunk, az "ny" betűvel a nyomda szót jelölte ki témánkul. Ez egy kicsit tág fogalom. Én szerettem volna valami szorosabban kötődő motívumot, ami a nyomdához kötődik.. Aki ismer, tudja rólam, hogy 9 évig dolgoztam nyomdában, mint fényszedő, montírozó, ofszet előkészítő, és nagyon szerettem ezt a munkát, így aztán nem véletlenül jutott most is eszembe ez, de végül nem igazán sikerült megjeleníteni...... A gyűrűs ujjamon kicsit térbeliek a betűk, csak mivel elég nagy a minta, sajnos a körmömön nem igazán érvényesült.... Így aztán a végén három színnel is nyomtam, egy tripla nyomda lett belőle. Egyébként az ofszet nyomdatechnikával is egyenként nyomjuk ki a színeket, csak ott pontosan egymásra, és így alakulnak ki a kevert színek is, nem egyformán telített, "raszteres" töltöttséggel.... No de elég a szakmai ártalomból!

Most kentem fel életem első F.U.N. Lacquer lakkját, az Evening Gownt. Nagyon szép, mély lila, és a tartósságával is nagyon elégedett voltam! A lakk két rétegben tökéletesen fed.
Amikkel nyomdáztam pedig Essence lakkok, a bejegyzés végén most is felsorolom, miket használtam fel.














Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in1
  • F.U.N Lacquer Evening Gown
  • Essence I ♥ Trends 33 Rose Beats
  • Essence I ♥ Trends  35 Rock My Soul
  • Essence I ♥ Trends 34 Turn Up The Volume!
  • EverGlaze top coat
  • Konad m100 paletta
  • Cici & Sisi 21 paletta

Milyen lett?

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. nagyon jó kis mani lett. :) szakmaibeli vagyok én is, gondolkoztam a nyomdagépen, mint motívumon, de rájöttem, úgyse lett volna szép kis méretben :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, kézzel nem tudtam volna nyomdagépet...... Sajnos erre utaló mintám nincs egy palettán sem, ezért maradtam a betűk mellett. (-:

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk! Biztos nagyon érdekes lehet nyomdában dolgozni, nekem sajnos nincs ezzel tapasztalatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Én nagyon szerettem azt a munkát.... (-:

      Törlés
  3. Eze gy nagyon szép manikűr lett, jó, hogy megvetted a Fun-t :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Bizony, és Neked is részed volt benne, hogy megvettem. (-;

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a fun lakk, nekem a manikűr is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Ezt a lakkot is nagyon megszerettem.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...