Oldalak

2017. február 13., hétfő

Manicute - Év színe: lombzöld


Sziasztok!



E fordulóban az idei év színével, a lombzölddel foglalkozunk. Sajnos olyan nagyon nem kedvelem a zöldet a körmeimen, még mindig úgy állok vele, hogy barátkozom.. Így nincs sok zöld lakkom. Így hát a manikűröm is inkább csak zöld, mint lombzöld, mert a kedvenc zöld lakkomat, a CBL Pine Boughst vettem elő, ami azt hiszem, egy fenyőzöld árnyalat. És menta színnel párosítottam, mely egy csodás Masura lakk! Erre a lakkra nyomdáztam is szintén a fent említett Pine Boughs lakkal. Tökéletesen alkalmas nyomzázásra is, ha esteleg valaki arra adná a fejét, hogy CBL lakkal nyomdázzon.










Felhasznált termékek:
  • OPI Start-to-Finish
  • CBL Pine Boughs
  • Masura No. 1049 Мятный Бриз
  • OPI Silver Canvas (csak jobb kéz!)
  • EverGlaze top coat
  • Bundle Monster  BM-S114 paletta

Talán azért még belefért ez a szín..

Tekintsétek meg, a többiek mit alkottak:



Minden jót!

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! főleg a masura a kedvencem ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! (-: Tavasszal biztosan előkerül még a Masura!

      Törlés
  2. Nagyon tetszik nekem is, mint zöld fan :D
    Hát a CBL mesés, számomra ő must have darab :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönm szépen! (-: Én meg ugye annyira nem szeretem a zöldet, de ez a lakk még nekem is nagyon tetszik!!

      Törlés
  3. Nagyon szép, még akkor is, ha nem az élénk lombzöld. Tetszik a CBL lakk színe, de én egyszerűen képtelen vagyok ezt a márkát megkedvelni. Nem tudom miért, pedig sok árnyalat tetszik a képeken...aztán élőben nem azt kapom amit szeretnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Előbb gondoltam kevergetésre is, van egy hasonló árnyalatú krém lakkom és sárga krém lakkom..... De nem igazán tudom aztán szépen felvarázsolni az ilyen keveréket, a fordulót nem akartam kihagyni, így maradtam csak zöldnél lomb nélkül. ((-: Én kedvelem a CBL lakkokat, bár én is jártam már úgy, hogy másabb volt, mint amire száítottam, főként a Kit, amit személyesen vettem meg.

      Törlés
  4. Micsoda szép zöldek! :) Csinos lett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...