Oldalak

2017. február 14., kedd

Valentin napi manikűr


Sziasztok!



A Valentin-nappal hasonlóan állok, mint a Halloweennel. Nem tartom ezeket az "ünnepeket", de manikűröket szeretek készíteni rájuk. Bár a Halloween azért közelebb áll hozzám grafikailag!!

De azért egy manikűrt alkottam eme jeles napra is, annyi azért kell és belefér! Mivel már karácsony után rendeltem meg a Picture Polish Holo Berries lakkját, így úgy éreztem, erre az "ünnepre" is jó lesz, hiszen azért a szerelem színe a piros, és miért ne alkotnék egy ilyen csilli-villi manikűrt!

A két középső ujjamra egy régi Essence lakk került, az illatos Fun Fair trendkiadás darabja. Mivel matt finishű, így rendkívül jól pigmentált, szépen lehet vele dolgozni, és jó az illata is száradás után. Erre került arannyal egy vékony vonalas minta, és rá pirossal a szerelmes motívum. Az arany mintásak a Moyra egyik mini lemezéről valók, meglepő módon nagyon jól működik ez a lemez, a nagyokkal ellentétben, azokat nem kedvelem.

És akkor a nyomdázóról is essék szó! Tesztre került hozzám a Born Pretty Store jóvoltából. Nagyon cukinak láttam, és persze lila fejet válaszottam hozzá. Sajnos amilyen jól néz ki, olyan gyengén teljesített. Igen nehezen sikerült működésre bírnom, le is mostam párszor a nyomdázott körmöket, mire összejött. Sajnos ezért is fogta meg a bőrömet is a piros lakk........ Ha engem kérdeztek, nem igazán ajánlom ezt a nyomdázót, ennél sokkal jobbak vannak a márkától is!

Műanyag dobozkában érkezett:



2 db vékony típusú lehúzó is tartozik hozzá:


Én jobban kedvelem a bankkártya vastagságú lehúzókat, de ez azért használható!

És a nyomdázó (elnézést a rossz képminőségért, sajnos már feltöltés után vettem észre):





És a manikűr:

















Felhasznált termékek:
  • OPI Nail Envy
  • Picture Polish Holo Berries
  • Essence Fun Fair 02 Be My Marshfellow!
  • Essence Metal Glam 04 Gold Digger
  • MdU 32 Reddisg
  • Picture Polish Holiday top coat
  • EverGlaze top coat
  • Moyra No. 112 Far Far Away paletta
  • Born Pretty BP-71 paletta
  • Born Pretty Christmas Nail Art Stamper




Ha megtetszett a nyomdázó, az alábbi linken rendelhetitek meg 3,59$-ért:
http://www.bornprettystore.com/born-pretty-christmas-nail-stamper-starry-silicone-head-with-scrapers-manicure-nail-p-36395.html

Ha használod a MYB10 kódot, akkor 10% kedvezményben részesülsz a nem akciós termékek árából!





Szeretitek a Valentint?

Minden jót!

6 megjegyzés:

  1. nagyon csinos mani lett :3 nekem is ez a nyomdázó van meg, egyetlen bajom h nem clear :) és ha pontosan kell nyomdázni akkor nem jó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Hát, nekem nagyon nehezen sikerült működésre bírni, mert nem akarta felvenni a mintát. \-: A végén meg is buffereltem.....

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez a manikűr :) A nyomdázóról meg tudod a véleményem :)
    Amúgy a PP lakk valami mesés rajtad, bevallom, nekem eszembe sem jutt ezt elővenni Valentinkor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! (-: Háát..... Karácsony még soká lesz (szerencsére), aztán lehet akkor kerül elő ismét a lakk. ((-:

      Törlés
  3. Nagyon szuper manikűr lett :) Én se tartom ezt az "ünnepet", még ilyen formában se hogy lehet lakkozni a témára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! (-: Hát, a szerelmes manikűröket szeretem, csak olyan ritkán készítek..... De amúgy a Valentin nálunk kimarad. (-:

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...