Oldalak

2017. február 24., péntek

PP Saphira - ismét



Sziasztok!


Egy nagyon szép lakkot vettem elő, hosszú idő után - a Picture Polish Saphirát. Ez szerintem az a típusú lakk, hogy minden díszítés nélkül is megállja a helyét, hiszen maga a lakk is "díszes". Ugyanaz az alapja, mint a Hopenak, de én még mindig azt mondom, elfér egymás mellett a két lakk! Lehet, hogy csak azért mondom ezt, mert nagy kedvencem ez a szín! (Igen, egy nemlila szín)

A manikűrről túl sokat nem is lehet mesélni...... A gyűrűs ujjamon az Essence lakkra került egy réteg Moyra fedőlakk, melyben holos, vagy irizáló glitterek vannak. Úgy éreztem, így jobban fog illeni a Saphirahoz. Most kivételesen a nyomda alá került ez a fedőlakk, és erre a minta. Előbb kicsit világosnak éreztem ezt a körmömet a többihez, de hamar megbarátkoztam vele.

Sajnos, a fedőlakk használatánál nem voltam elég körültekintő.....














Felhasznált termékek:
  • Sally Hansen Complete Care 7-in1
  • Picture polish Saphira
  • Essence Fun Fair 01 You're Mint-Bowling
  • Moyra No. 77 top coat
  • Lora zöld
  • EverGlaze top coat
  • Moyra No. 112 Far Far Away paletta

Nagyon rossz lett..?

Minden jót!

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...